برنامه مثبت گزارش ورزشی/ بازگشت رویایی لیورپولی‌ها در لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۵

برنامه مثبت گزارش ورزشی امشب (سه شنبه) با موضوع بررسی تیم فوتبال لیورپول روی آنتن شبکه ۳ رفت.

برنامه مثبت گزارش ورزشی/ بازگشت رویایی لیورپولی‌ها در لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۵به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه مثبت گزارش ورزشی از ساعت ۲۳:۲۷ سه شنبه از شبکه ۳ سیما روی آنتن رفت.

موضوع برنامه بررسی تیم فوتبال لیورپول و دیدار‌های ملی در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۶۰ میلادی بود.

نظر سنجی برنامه به بهترین خرید یورگن کلوپ (سرمربی تیم فوتبال لیورپول) در مدت مربیگری اش در تیم لیورپول اختصاص داشت که در پایان محمد صلاح با کسب ۳۸ درصد آرا به عنوان بهترین خرید این تیم انتخاب شد. ویرجیل فن دایک با کسب ۳۳ درصد آرا در رتبه دوم و آلیسون بکر با کسب ۱۵ درصد آرا در رتبه سوم قرار گرفتند.

اولین موضوع برنامه امشب بررسی اخبار سایت‌های ورزشی کشور‌های اروپایی بود.

مهم‌ترین این اخبار به شرح زیر بود:

  • پیش از شروع دیدار تیم‌های فوتبال دورتموند و هرتابرلین بازیکنان آن‌ها به نشانه مبارزه با نژادپرستی، زانو زدند.
  • تیم فوتبال تاتنهام به دلیل مشکلات مالی مبلغ ۱۷۵ میلیون پوند از یک بانک انگلیسی وام گرفته است.
  • مایکل جردن ستاره سیاه پوست تاریخ لیگ NBA (لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا) مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار برای کمک به مبارزه با نژاد پرستی هزینه خواهد کرد.

معرفی تیم فوتبال لیورپول

این تیم در سال ۱۸۹۲ تاسیس شده است و تاکنون ۶ عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بدست آورده است.

برنامه مثبت گزارش ورزشی/ بازگشت رویایی لیورپولی‌ها در لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۵

پخش دیدار تاریخی تیم‌های فوتبال لیورپول و آث میلان در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۵

میلانی‌ها در نیمه اول این بازی با ۳ گل از حریف خود پیش افتادند. بازیکنان تیم فوتبال لیورپول در نیمه دوم این بازی بازگشتی رویایی داشتند و توانستند در ۶ دقیقه ۳ گل به ثمر برسانند.

در نهایت این بازی در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. لیورپولی‌ها توانستند در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و برای پنجمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند.

سوژه بعدی برنامه بررسی آمار تیم فوتبال لیورپول بود. رکورد بیشترین تعداد پاس گل در این تیم در اختیار استیون جرارد است. او توانسته رکورد ۱۹۴ پاس منجر به گل را برای خود ثبت کند. باشگاه لیورپول در سال ۲۰۲۰ توانسته رکورد بیشترین آمار جذب مخاطب در فضای مجازی را به نام خود ثبت کند. محمد صلاح گران قیمت‌ترین بازیکن این تیم است.

آیتم بعدی برنامه به بررسی عملکرد محمد صلاح در تیم فوتبال لیورپول اختصاص داشت. این بازیکن در ۱۰۰ بازی برای این تیم به میدان رفته است که حاصل آن به ثمر رساندن ۷۰ گل بوده است.


بیشتر بخوانید:


۲ دیدار تاریخی از تیم فوتبال لیورپول با گزارش عباس قانع 

دیدار اول به بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۶ میان تیم‌های لیورپول و دورتموند اختصاص داشت. این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم لیورپول به پایان رسید.

دیدار دوم به بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۹ مربوط بود. تیم‌های لیورپول و تاتنهام در این بازی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم لیورپول با ۲ گل به پیروزی رسید و برای ششمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.

بخش بعدی برنامه به بازیکنانی اختصاص داشت که در آستانه انعقاد قرارداد با لیورپولی‌ها بودند، اما مسئولان این تیم نتوانستند در نهایت این بازیکنان را جذب کنند. نام کریستیانو رونالدو، تیمو ورنر، دنی آلوز و ویلیان در این لیست قرار داشت.

آیتم بعدی برنامه درباره استیون جرارد کاپیتان سابق تیم فوتبال لیورپول بود. هم تیمی‌های این بازیکن در این آیتم به تمجید از او پرداختند.

همچنین نیل فیل بازیکن سابق تیم لیورپول درباره قهرمانی‌های این تیم در دهه ۱۹۸۰ صحبت کرد.

 زیباترین گل‌های بازیکنان آرژانتینی حاضر در لیگ جزیره به تصویر کشیده شد.

جام جهانی ۱۹۷۰ مکزیک

این دوره از مسابقات، نهمین دوره ادوار جام جهانی بود. تیم‌های ملی فوتبال پرو و مراکش به عنوان پدیده‌های این جام شناخته شدند.

در فینال این دوره تیم‌های ملی برزیل و ایتالیا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ملی فوتبال برزیل با برتری ۴ گله به قهرمانی این دوره از مسابقات رسید. گرد مولر با زدن ۱۰ گل، به عنوان آقای گل این مسابقات انتخاب شد.

برنامه مثبت گزارش ورزشی/ بازگشت رویایی لیورپولی‌ها در لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۵

آیتم بعدی برنامه به زیباترین گل‌های بازیکنان اسپانیایی‌های حاضر در لیگ جزیره اختصاص داشت.

در ادامه برنامه ۲ دیدار تاریخی دیگر تیم فوتبال لیورپول با گزارش عباس قانع پخش شد.

دیدار اول میان تیم‌های لیورپول و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۸۱ بود که با برتری یک گله سرخ پوشان آنفیلد به پایان رسید.

دیدار دوم به بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۹ میان تیم‌های لیورپول و بارسلونا اختصاص داشت. این بازی با برتری ۴ گله لیورپولی‌ها به پایان رسید.

 آیتم برزیل در جام‌های جهانی پخش شد.

سپس جام جهانی ۱۹۶۲ شیلی بررسی شد. در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های ملی فوتبال آلمان غربی و چکسلواکی به فینال رسیدند. تیم ملی آلمان غربی با برتری ۳ بر یک به عنوان قهرمانی رسید.

آیتم بعدی برنامه به زیباترین گل‌های بازیکنان برزیلی‌های حاضر در لیگ جزیره اختصاص داشت.

در ادامه برنامه بار دیگر ۲ دیدار تاریخی دیگر از تیم فوتبال لیورپول پخش شد. دیدار اول میان تیم‌های لیورپول و منچستر یونایتد در فصل ۹۶-۱۹۹۵ بود. این دیدار با برتری ۲ بر صفر لیورپولی‌ها به پایان رسید.

دیدار دوم به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۸۴ میان تیم‌های لیورپول و رم اختصاص داشت. این بازی در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه تساوی به پایان رسید. لیورپولی‌ها با برتری در ضربات پنالتی به قهرمانی این مسابقات رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار