کشف ۲ محموله داروی قاچاق در کردستان

مدیرکل دامپزشکی کردستان از کشف ۲ محموله داروی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در استان کردستان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مجتبی ورمقانی گفت از یک داروخانه دامپزشکی در مریوان مقدار ۱۰۰ شیشه داروی دامی قاچاق کشف و ضبط شد.

اوافزود: کارشناسان دامپزشکی قروه در راستای اجرای طرح رصد و پایش دارو و واکسن نیز در بازدید از یک انبار غیر مجاز که اقدام به نگهداری اقلام دارویی دامپزشکی کرده بود ۳۲ کارتن داروی دامی کشف کردند.

مدیرکل دامپزشکی کردستان افزود: بلافاصله پس از کشف این میزان دارو مراتب به مراجع قضایی منعکس و اطلاع رسانی شد که با دستور صریح مقام قضایی محموله یاد شده ضبط و در معیت پرسنل پاسگاه انتظامی برای اقدامات قانونی آتی به محل سردخانه شبکه دامپزشکی قروه منتقل شده است.

او ارزش این اقلام را بیش از یک میلیارد ریال عنوان کردو گفت: اداره کل دامپزشکی استان کردستان در اجرای طرح رصد و پایش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک با برنامه ریزی منظم و مستمر، نظارت بر مراکز نگهداری، توزیع و عرضه دارو‌های دام و طیور را در اولویت قرار داده و با احتساب این محموله، ظرف چند ماه اخیر این چندمین کشفیات حوزه داروی دامی قاچاق است.

ورمقانی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و یا طرح شکایات در این رابطه را از طریق تماس با سامانه پیغام گیر شبانه روزی ۱۵۱۲ مطرح کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.