بهره برداری از ۴ طرح آب و خاک در راور

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور گفت: چهار طرح آب و خاک در هفته جهاد کشاورزی در شهرستان راور به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۴ طرح آب و خاک در راوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،قنبری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور گفت: در هفته جهاد کشاورزی چهار طرح آب و خاک با هزینه کرد اعتبار‌ی بیش از ۴۱ میلیادر ریال به بهره برداری می‌رسد.

او تصریح کرد: این طرح‌ها شامل دو طرح آبیاری کم فشار، یک طرح آبیاری قطره‌ای و یک طرح انتقال آب هستند.

قنبری افزود: طرح لوله گذاری به طول ۱۱ کیلومتر با هزینه کرد اعتبار دولتی ۸ هزهر و ۵۷۰ میلیون ریال اجرا شده است.

او اظهار کرد: دو طرح آبیاری کم فشار در سطوح ۸۰ و ۸۲ هکتار، با هزینه کرد ۴ هزار و ۲۳۰ و ۵ هزار و ۴۰ میلیون ریال که ۳ هزهر و ۶۰۰ و ۴ هزار و ۷۵۰ میلیون از اعتبارات دولتی است، در هفته جهاد کشاورزی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

قنبری بیان داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی، یک طرح آبیاری قطره‌ای در سطح ۱۲۴ هکتار با هزینه کرد اعتبار‌ی بیش از ۲۳ میلیارد ریال که بیش از ۱۶ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

حاج عبداللهی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان نیز گفت: در هفته جهاد کشاورزی نه طرح کشاورزی و دامپروری با هزینه کرد اعتبار قریب ۵۶ میلیادر ریال به بهره برداری می‌رسد.

او تصریح کرد: این طرح‌ها شامل پنج طرح دامپروری، سه طرح آب و خاک و یک طرح گلخانه هستند.

او افزود: طرح پرورش شترمرغ مولد ۶۰ قطعه ای، پرواربندی بره ۲۰۰ راسی، پرورش بوقلمون ۳ هزار قطعه ای، پرورش گاوشیری ۳۰ راسی و پرواربندی گوساله ۱۵ راسی با هزینه کرد ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

حاج عبداللهی اظهار کرد: سه طرح آبیاری نوین در سطح ۶۳.۲ هکتار با هزینه کرد ۱۵ هزارو ۵۰۶ میلیون ریال که ۸ هزار و ۹۷۰ میلیون ریال آن از اعنبارات دولتی است، در این هفته به بهر برداری می‌رسد.

حاج عبداللهی بیان داشت: همچنین یک گلخانه سبزی و صیفی هزار و ۲۰۰ مترمربعی با ظرفیت تولید سالانه ۴۰ تن با هزینه کرد ۳۴۰ میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار