اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان/

جواد عزتی، بهرام افشاری و شهاب حسینی در «بعد از اتفاق» بازی می‌کنند؟

«بعد از اتفاق» جدیدترین فیلم سینمایی پوریا حیدری اوره است که به تازگی پروانه ساخت آن صادر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم سینمایی «بعد از اتفاق» به کارگردانی پوریا حیدری اوره و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی، چند روز پیش پروانه ساخت گرفت و روز گذشته اسامی بازیگرانی چون رضا کیانیان، ستاره پسیانی و یسنا میرطهماسب برای بازی در این فیلم در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

طبق شنیده‌ها بازیگران دیگری هم به فیلم جدید شهاب حسینی اضافه خواهند شد؛ قرار است جواد عزتی، بهرام افشاری و گلاره عباسی نیز در این فیلم حضور داشته باشند و البته شهاب حسینی نیز به عنوان بازیگر در آن نقش آفرینی کند.

این فیلم به موضوع آرزو‌های کودکی می‌پردازد که می‌خواهد به تیم استقلال گل بزند. برای همین بسیاری از بازیگران مشهور فوتبال ایران در کنار بازیگران حرفه‌ای سینما، در این فیلم حضور خواهند داشت که علی انصاریان یکی از آن‌ها خواهد بود.

گفتنی است سال گذشته این تهیه کننده و کارگردان قرار بود فیلمی با عنوان «روح الله» را تولید کنند که ظاهراً مجوز ساخت به آن داده نشد.

پوریا حیدری اوره پیش از این بیشتر در بخش تهیه کنندگی و ساخت فیلم‌های مستند داخلی و خارجی فعال بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
واقعاً جای تأسف داره برای سینمای حرفه‌ای که دربارش حرف می‌زنیم طرف بدون پروانه فیلم می‌سازه بعد این همه چهره حرفه ای توش فعالیت داشتن بدون پروانه الآنم داره پروانه ساخت میگیره چقدر مسعولین وزارت ارشاد جدی هستن تو کارشون ممنون ازشون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
این فیلم پارسال مگه ساخته نشده پس چرا الان پروانه ساخت دادن یعنی بدون پروانه ساختن بعد در خواست پروانه دادن بعد ما این همه دنبال پروانه بودیم ندادن پدر ما را در آوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
چه ربطی داره ؟کارگردان این فیلم پارسال میخواست فیلم روح الله رو بسازه بهش برای اون فیلم محوز ندادن امسال هنون کارگردان اومده فیلم دیگه ای بسازه که بهش مجوز دادن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
چه ربطی داره؟پارسال این کارگردان اومده یک فیلم به اسم روح الله بسازه فیلم روح الله مجوز نگرفته امسال یک فیلم دیگه ای همون کارگردان اومده بسازه مجوز گرفته .حالا فیلم نامه خوب بوده فضا سازی خوب بوده و موارد دیگه مجوز گرفته
آخرین اخبار