رزروی‌های ایران‌خودرو مشخص شدند

رزروی‌های ایران‌خودرو پس از پایان مهلت واریز وجه برندگان اصلی مشخص شدند و برای پرداخت مبلغ خودرو تا ۲۵ خردادماه فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در زمان قرعه کشی طرح فروش فوق العاده خودرو، وزارت صمت تصمیم به در نظر گرفتن ظرفیت رزرو ثبت نام گرفت و برای هر خودرو به میزان ۱۰ درصد از ظرفیت فروش، ظرفیت رزرو یا ذخیره انتخاب شد تا در صورت واریز نشدن وجه توسط برندگان و از بین رفتن فرصت آن ها از برندگان رزروی برای فروش خودرو استفاده شود.

برندگان این قرعه کشی تا ۲۱ خردادماه فرصت داشتند تا وجه کامل خودرو را واریز کنند و حال با اتمام مهلت پرداخت وجه ، افرادی که برای واریز اقدام نکردند با افرادی که در لیست ذخیره قرار گرفته بودند، جایگزین شدند.


بیشتر بخوانید: 


بر این اساس در گروه صنعتی ایران‌خودرو حدود ۷۰۰ نفر از متقاضیان اقدام به واریز وجه نکردند و از فرآیند فروش حذف شدند. اکنون پیامک واریز وجه برای افراد رزرو  ارسال شده است.

کدملی و کد پیگیری نفرات ذخیره خودرو‌های فروش فوق‌العاده به لیست قبلی اضافه و مجدد در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو بارگذاری شده است و افراد جایگزین شده تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۵ خردادماه مهلت دارند تا وجه کامل خودرو را واریز کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
چی بگم که هیچیمون مثل بقیه نبود
Iran (Islamic Republic of)
فر فر
۱۵:۳۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
تو سایت ایرانخودرو که لیست نیست سرچشم خرابه. لیست رزروی ها رو منتشر کنید
Canada
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
چرا لیست ذخیره رونمایی نشد ؟ شاید خود خودرویی ها لیست ذخیره است ؟
آخرین اخبار