درخشان: قرارداد اگر مناسب باشد، به شکایت ختم نمی‌شود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر با ویلموتس قرارداد مناسبی بسته می‌شد به شکایت نمی‌رسید.

حمید درخشان کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اظهارات اخیر مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در دفاع از قراردادش با ویلموتس، بیان کرد: ما در جریان جزئیات چگونگی بستن قرارداد با ویلموتس نیستیم، اما در حال حاضر صدای این موضوع درآمده است. به نظر من قراردادی که به شکایت ختم شود را نمی‌توان قرارداد خوب نامید. علاوه بر آن ممکن است این موضوع به متحمل شدن خسارت به فوتبال ایران تمام شود که توجیه پذیر نخواهد بود.

او ادامه داد: ما وقتی قرارداد مناسی با ویلموتس امضا نکرده ایم، نباید مربی بلژیکی را مورد سرزنش قرار دهیم. زمان توافق با یک مربی باید تمام جوانب اندیشیده شود. در شرایط فعلی هر مربی یا بازیکن خارجی که ایران را ترک می‌کند به دنبال گرفتن طلب و خسارت‌های خود است که این موضوع به ضرر کشور ما تمام خواهد شد.

درخشان: قرارداد اگر مناسب باشد، به شکایت ختم نمی‌شود

درخشان افزود: مبلغ قرارداد ویلموتس زیاد بوده علاوه بر آن مبلغی حدود ۶ میلیون یورو از فدراسیون فوتبال درخواست غرامت کرده است که با توجه به وضعیت اقتصادی، شرایط بدی را رقم خواهد زد.

نقش کادر پزشکی بسیار مهم و سخت است

درخشان در خصوص توانایی ایران برای انجام بازی‌ها همانند بوندسلیگای آلمان گفت: این موضوع به خود باشگاه‌ها بر می‌گردد و کادر پزشکی هر تیم مهم‌ترین و سخت‌ترین وظیفه را در مورد حفظ سلامتی بازیکنان بر عهده دارند. اگر باشگاه‌ها از پس هزینه‌های انجام تست‌های پزشکی بر می‌آیند، برگزاری مسابقات فوتبال به نفع همه خواهد بود. علاوه بر آن شروع مجدد بازی‌ها و پخش فوتبال از رسانه ملی به بالا رفتن نشاط جامعه کمک خواهد کرد.

او افزود: در مرحله اول سلامتی بازیکنان، سپس وضع پروتکل‌های بهداشتی مناسب و در نهایت رعایت این دستورالعمل‌ها هنگام برگزاری بازی‌ها در اولویت خواهند بود.

درخشان: قرارداد اگر مناسب باشد، به شکایت ختم نمی‌شود

طرفداران مهم‌ترین بخش فوتبال هستند

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره اثرات بدون تماشاگر بودن رقابت‌ها عنوان کرد: هواداران مهم‌ترین بخش فوتبال هستند و انجام مسابقات بدون حضور هواداران اثرات منفی را به دنبال دارد، اما در حال حاضر شرایط حکم می‌کند که بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود.

او اضافه کرد: تمام کشور‌های جهان با بیماری کرونا مواجه هستند و چند لیگ معتبر از جمله آلمان، انگلیس و اسپانیا تصمیم به برگزاری مسابقات با رعایت کامل اصول بهداشتی گرفته اند.

درخشان در مورد آینده مهدی طارمی در اروپا اظهار داشت: با توجه به فیزیک بدنی و تکنیک بالا، او می‌تواند در لیگ اسپانیا به موفقیت برسد هرچند لیگ ایتالیا هم برای لژیونر کشورمان مناسب خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گ
۱۲:۱۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
تو را بخدا وهر که دوست داری برو برای مابقی عمرت فکر درستی کن بیش از این خود را ضایع نساز دست بردار
Netherlands
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
آقای درخشان ازجنس فوتباله ضمنأ دکترا داره تحصیل کرده است.اگه ایشون درموردفوتبال اظهارنظرنکنه کی بکنه؟؟
United Arab Emirates
علی
۱۲:۱۲ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
با سلام
من با سخنان آقای درخشان در باره قرداد مربی صد در صد موافقم
مثلا قرداد ایشان با پرسپولیس زمانی که آقای مربی قانونی تیم بودن ایشان زیر میزی قرارداد می بندن
خواهش می کنم از انسانهای که خود متهم هستند پیشنهاد نصایا ندهند که مردم در باره همه بد بین بشن
Netherlands
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
آقای درخشان ازجنس فوتباله ضمنأدکتراداره تحصیل کرده است اگه ایشون درموردفوتبال اظهار نظرنکنی کی بکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه سهوي
۱۱:۴۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
نيت آقاي تاج خيرخواهي بوده است اما عدم دانش و تخصص در زبان انگليسي و تفسير حقوقي و قرارداد هاي بين المللي باعث شده كه مربيان خارجي از نكات بسيار ريز سو استفاده كنند بنابراين قرارداد يك توافق است كه منظور دو طرف را مكتوب مي كند نبايد مربي بلژيكي را وادار كند كه به ناحق طلب براي 29 روز روي نيكمت كه نتيجه مطلوب هم گرفته نشده است و ايران را با اما و اگر براي رفتن به جام جهاني مواجه كرده با دستمزد نجومي روبرو كند . اين مربي قطعا به عاقبت خود نمي انديشد چرا كه در آينده با مشكلات تنفر و انزجار مردمي مواجه ميشود . آقاي تاج خدمات ارزنده اي را در سالهاي گذشته داشته است و نبايد اين خدمات شايسته در برابر يك اشتباه سهوي مورد هجمه قرار گيرد و باطل شود . ديكته ناننوشته هيچ وقت اشتباه ندارد . كمي عاقلانه به موضوع نگاه كنيم و به تاج كمك كنيم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
این قرارداد هم از نوع ترکمانچایی است.
Netherlands
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
ایقدکه قرارداد ویلموتس سروصدابه پاکرده قراردادترکمانچای وبرجام به پانکرد.
آخرین اخبار