امیرآبادی فراهانی مطرح کرد؛

برگزاری جلسه غیرعلنی برای تعیین سیاست‌های کلان مجلس جدید

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: روز سه‌شنبه در یک جلسه غیرعلنی سیاست‌ها و راهبردهای مجلس جدید را تعیین می‌کنیم.

برگزاری جلسه غیرعلنی برای تعیین سیاست‌های کلان مجلس جدیدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره طرح‌های حاشیه‌سازی که به مجلس یازدهم نسبت می‌دهند، گفت: در مجلس شورای اسلامی طرحی به نام ازدواج اجباری مطرح نشده و به هیئت رئیسه هم  نرسیده است در نتیجه چنین طرح‌هایی وجود ندارند.

وی افزود: مردم به مجلس یازدهم رأی دادند تا این مجلس بیشتر در خدمت ملت باشد و برایشان فعالیت کند، اما برخی‌ها از همان ابتدای شروع به کار مجلس جدید می‌خواهند با پیش کشیدن طرح‌هایی مانند ازدواج اجباری و تغییر نام فرودگاه برای مجلس حاشیه ایجاد کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: برخی‌ها با نام بردن از طرح‌هایی که ذکر شد، سعی دارند چنین وانمود کنند که مجلس یازدهم در تعیین اولویت‌های خود مشکل دارد، در حالی که اولویت اول مجلس مسائل اقتصادی و فرهنگی کشور و معیشت مردم است.


بیشتربخوانید

امیرآبادی فراهانی گفت: روز سه شنبه در یک جلسه غیرعلنی سیاست‌ها و راهبردهای مجلس جدید را تعیین می‌کنیم. من دو دوره در مجلس بودم معمولا جلسه غیرعلنی کم داشتیم که در آن نمایندگان در صحن علنی حضور پیدا کنند و راهبرد‌ها و سیاست‌گذاری‌های کلان‌ قوه مقننه  را تعیین کنند؛ به همین دلیل مجلس یازدهم با همکاری دولت به دنبال حل مشکلات اساسی کشور است و می‌خواهد وارد حاشیه نشود.

وی تصریح کرد: نباید هرکس هر مطلبی در فضای مجازی نوشت را پاسخ دهیم، بنابراین مشخص نیست برخی‌ها چه اهدافی را دنبال می‌کنند. طرح ازدواج اجباری و تغییر نام فرودگاه اصلا وجود نداشته است و ارزیابی ما این است که به دنبال به حاشیه بردن مجلس هستند و نمی‌خواهند مجلس وارد کار‌های اساسی کشور شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان گفت: نمایندگان و به‌ویژه اعضای هیئت رئیسه باید مراقب رفتار‌های برخی از افراد در خارج از مجلس باشند و اجازه ندهند که مجلسی که بارقه امیدی را در دل مردم ایجاد کرده، به حاشیه برده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار