پرداخت ۹۰ درصد مطالبات گندمکاران استان کرمانشاه

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از پرداخت ۹۰ درصد مطالبات گندمکاران استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ماشااله ارویسی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه مجموع بهای گندم خریداری شده از کشاورزان مناطق گرمسیر استان کرمانشاه در مراکز خرید را تاکنون بیش از ۱۴۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : با پیگیری‌های مدیریت ارشد استان بیش از ۹۰ درصد مطالبات کشاورزان یعنی رقمی معادل ۱۳۵ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان در کوتاهترین زمان ممکن به حساب آنان واریز شده است.

او گفت : تاکنون ۶۱ هزار تن از گندم برداشت شده از مزارع گرمسیری استان بصورت تضمینی و با قیمت مصوب از کشاورزان خریداری شده است.

ارویسی ادامه داد: علاوه بر این، بیش از ۳۸ هزار و ۷۱۲ تن گندم نیز بصورت توافقی توسط کارخانه‌های تولید ماکارونی کشور از گندمکاران استان کرمانشاه خریداری شده که با احتساب این میزان خرید توافقی، وزن کل گندم‌های تحویل گرفته شده از کشاورزان به حدود ۱۰۰ هزار تن رسیده که این میزان خرید برای مناطق گرمسیری استان یک رکورد محسوب می‌شود.

او با اشاره به اتمام برداشت گندم در مناطق گرمسیر استان، گفت: برداشت و خرید تضمینی گندم در مناطق معتدل استان نیز ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار