درودگر: نظرات قاضی زاده هاشمی درباره کفاشیان قانونی است/ نگران تشکیل کمیته انتقالی بودم

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

صادق درودگربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال بیان کرد: کفاشیان برای فوتبال زحمات زیادی کشیده و ارزشی بوده است.

او در مورد شکایت باشگاه تراکتور از او اظهار کرد:  هواداران تراکتور و این باشگاه از این حرف‌ها مصون هستند. خیلی به آن‌ها احترام می‌گذارم و دوست شان دارم. اصلا یک سوء تفاهم بیشتر نبوده  و کسی یک حرفی زده که آن حرف غلط است. من هیچ حرفی در مورد تراکتور و مردم غیور آذربایجان نزده ام. یک فردی چیزی گفته و من جواب آن را داده ام و حالا می‌گویند باشگاه تراکتور شکایت کرده است. من از خدا می‌خواهم که باشگاه تراکتور از من شکایت کند تا رفقایم را از نزدیک ببینم و با آن‌ها احوالپرسی کنم.

درودگر در مورد حرف‌های قاضی زاده هاشمی (نماینده مجلس) در خصوص کفاشیان بیان کرد: او نماینده مجلس و به قوانین بیشتر وارد است. به این موضوع بیشتر از این ورود نمی‌کنم.


بیشتر بخوانید:


رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره هیئت رئیسه اظهار داشت: من اصلا از هیئت رئیسه اطلاع و با آن‌ها ارتباطی ندارم. من نگران این موضوع بودم که دوباره به سمت تشکیل کمیته انتقالی برویم. اگر کسی شیطنت می‌کرد، فوتبال آسیب می‌دید. من با هیچ کسی مشکلی ندارم.

وی در رابطه با غیرفوتبالی بودن کفاشیان گفت: من سعی می‌کنم اگر حرفی در مورد چیزی می‌زنم، از قلبم باشد و براساس مسئولیت پذیری صحبت‌ها را انجام می‌دهم.

رئیس سازمان اقتصادی فوتبال در مورد شرایط اقتصادی فوتبال در پایان گفت: اوضاع اقتصادی فوتبال هم مانند جامعه خوب نیست، ولی فوتبال که شروع شود، شرایط به حالت معمولی بازخواهد گشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار