"سرزمین مادری" روایتی از سرزمین زادگاه امام خمینی (ره)

در جلسه استاندار مرکزی با مدیرکل صداو سیما مقرر شد سریال ۳۰ قسمتی با هدف معرفی استان مرکزی تولید شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه هماهنگی تولید آثار تلویزیونی در قالب سریال و مستند جهت معرفی بیشتر توانمندی‌های استان مرکزی با حضور استاندار و مدیران صدا و سیما برگزار ومقرر شد سریال ۳۰ قسمتی "سرزمین مادری" با هدف معرفی استان مرکزی تولید و از شبکه‌های سراسری پخش شود.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در پایان جلسه این جلسه در گفت و گو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در این جلسه مقرر شد به زودی مراحل تولید سریال ۳۰ قسمتی با هدف معرفی ظرفیت‌های استان مرکزی کلید بخورد.

آقازاده با بیان اینکه این سریال ارزشمند در قالب پروژه مشارکتی استان مرکزی و سازمان صدا و سیما انجام می‌شود افزود: در این جلسه خصوص تولید آثار نمایشی بحث و تبادل نظر شد.

او اضافه کرد: استان مرکزی در بخش‌های مختلفپتانسیل‌های فراوانی دارد که متاسفانه تا کنون در قالب آثار نمایشی به تصویر کشیده نشده و نیاز است این موضوع بیشتر از سوی سازمان صدا و سیما مورد توجه قرار گیرد تا بتوان استان امام خمینی (ره) را بهتر معرفی کرد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در این زمینه آمادگی کامل همکاری را داریم بیان کرد: مراحل تولید یک تله فیلم دیگر هم در استان مرکزی قرار است در آینده‌ای نزدیک آغاز شود.

تولید یک سریال تلویزیونی برای استان مرکزی مزایای بسیاری دارد

دبیقی مدیر کل صدا و سیما هم در گفت و گو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: قطعا تولید یک سریال تلویزیونی و پخش آن در شبکه‌های سراسری مزایای بسیاری برای استان مرکزی به همراه خواهد داشت و امیداریم با همکاری دوجانبه این اتفاق بزرگ به زودی رقم بخورد.

دبیقی با بیان اینکه با تئ لید این سریال تا پس از سال‌ها شاهد یک رویداد بزرگ هنری در استان خواهیم بود افزود: قطعا با تولید این سریال مسیر هموارتر خواهد شد تا بتوان در آینده آثار هنری دیگری در استان تولید کرد.

او با اشاره به ابعاد مختلف سریال ۳۰ قسمتی "سرزمین مادری" اضافه کرد: موضوع تحکیم خانواده و مبارزه با مشکلات زندگی و همچنین تلاش برای کسب روزی حلال از ابعاد اصلی این سریال به شمار می‌رود.

سعید مرادی تهیه کننده این سریال هم در گفت و گو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: مراحل تولید سریال "سرزمین مادری" در ۳۰ قسمت و هزارو ۲۰۰ دقیقه با ۴۰ بازیگر اصلی و ۴۰ بازیگر فرعی به زودی در استان مرکزی آغاز می‌شود.

مرادی افزود: این سریال به جز اراک در ۵ شهرستان دیگر استان فیلمبرداری خواهد شد.

تله فیلم "ایستگاه سلام" هم یکی از آثار هنری است که مراحل تولید آن فروردین امسال در شهر اراک به پایان رسید و به زودی روی آنتن شبکه‌های سراسری می‌رود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.