فیلمی جدید از قتل یک سیاه پوست توسط پلیس آتلانتا

فیلم جدیدی از قتل یک سیاه پوست به نام ریچارد بروکس توسط پلیس آتلانتا منتشر شده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،  پلیس شهر آتلانتای آمریکا یک سیاه پوست به نام ریچارد بروکس را به ضرب گلوله کشت.

این سیاه پوست ۲۷ ساله که برای تحویل گرفتن غذا از یک رستوران در پشت فرمان خودرو به خواب رفته بود با درخواست تست الکل توسط پلیس مواجه شد و پس از مثبت شدن تست الکل در برابر بازداشت شدن مقاومت کرد و پا به فرار گذاشت که با شلیک گلوله پلیس جان خود را از دست داد.

پس از این قتل رئیس پلیس آتلانتا از سمت خود استعفا کرد. معترضان به قتل بروکس یک رستوران زنجیره‌ای را به آتش کشیدند و بزرگراه را مسدود کردند.

در ادامه فیلم جدیدی از قتل این سیاه پوست به دست پلیس را مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید


 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی حرف حق
۰۲:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
لعنت بر امریکا و انگلیس و اسرائیل و عربستان وهابی ال سقوط
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۲:۵۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
به نظر من تا آدم کاری نکرده باشه فرار نمیکنه. من اگه بودم ده تا مشتم میخوردم میموندم تا دستگیرم کنن چون خوب میدونن فرار یعنی احتمال تیر خوردن داره، پس من فکر نمیکنم نشسته بوده تو ماشین که فقط غذا بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
کامی چه خبر؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا عباسی
۱۹:۵۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام و عرض ادب و احترام به مردم عزیز ایران و رسانه ها
به نظر من با توجه به بزرگی اعتراضات می شود برداشت کرد که این شروعی بر انقلاب جدید در آمریکا باشد.
مردم ایران نیز بایستی از این انقلاب جدید در آمریکا حمایت کنند و رسانه های ایرانی این حمایت مردم ایران را به گوش مردم آمریکا برسانند.برادران مسلمان ما در آمریکا بدانند ما مسلمانان ایران حامی آن ها بوده و هستیم.و از اعتراضات آنان حمایت می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۲۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله به مدد الهی و اتحاد و مقاومت و مبارزه یکپارچه شبانه روزی مردم ستم کشیدگان مومنین مستضعفین آمریکا و مردمان مومنین مستضعفین ستم کشیدگان سر تا سر جهان به زودی زود نابودی و فروپاشی تمامی دیکتاتورها و نژادپرستان سر تا سر عالم نزدیک است پایمردی شجاعنه کنید قیام کنندگان انقلابیون با ایمان فقط بر خداوند جل جلاله توکل کنید پیروزیتان نزدیک است و به عدل و عدالت و حق و حقوق بشری انسانی و رفاه انسانی برای همه و حق و حقوق شهروندی یکسان و عادلانه و تقسیم ثروتهای ملی عادلانه مابین مستضعفین و به صلح جهانی دست خواهید یافت از ترقها و تیر و تفنگها و توپ و تانکها و قیفو قوپیو قمپزهای شیاطین اصلا نهراسید و نترسید که خداوند جل جلاله با شما و یاری رسان شما و نابود کننده حاکمان و مدیران ومسئولان نالایق وناشایست ظالمین و ستمگران زورگویان بی منطق و قلدر ان اراذل و اوباشهای دیکتاتورهای موذی و نژادپرستان جنایتکار ناجوانمردان سر تا سر جهان است و بدانید و آگاه باشید مومنین مستتضعفین عادل عالم در جهان حاکمان و وارثان کره زمین خواهند بود .والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۱۵:۲۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
قانون جنگل
پلیس جانی
کمی مردم قانون شکن
و.اسلحه های در خانه
و ترامپ دیوووانه

خب با این ها جمله بسازید
بعد میام کامنت هاتون رو میخونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
صحنه های وحشتناکی رو دیشب در اخبار نشون می داد
طوریکه من حس کردم گردن فرد بیچاره شکست
واقعاً پلیس وحشی داره آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
اینو باید به اونایی نشون داد که میگن آمریکا بهشته و ایران جهنم.
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۳:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
من ویدیو های زیادی دیدم از این صحنه ها به زبون انگلیسی که پلیس خیلی آروم میاد دم ماشینشون ازشون میپرسه اینجا چیکار میکنی و مدرک شناسایی میخواد و اونا حاظر نیستن همکاری کنن و مدرک نشون بدن اینجاست که پلیس درگیر میشه. سوال من رو جواب بدین اینجا اگه مردم به مامور کلانتری بگن مدرک شناسایی نمیدم از ماشینم بیرون نمیام پلیس چیکار میکنه؟
آخرین اخبار