فرهادیان: فدراسیون از هیچ تلاشی برای شاغل شدن احمدی فروگذار نمی‌کند

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو درباره مسافرکشی بازیکن تیم ملی واکنش نشان داد.

فدراسیون تکواندوآرش فرهادیان رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد مسافرکشی سروش احمدی ملی پوش کشورمان عنوان کرد: فیلمی از سروش احمدی در فضای مجازی پخش شد که این قهرمان را در حال مسافرکشی نشان می‌داد. نخست اینکه به هیچ وجه نباید به این شغل شریف توهین شود چرا که بخشی از مردم عزیز کشورمان از این راه (مسافرکشی) ارتزاق می‌کنند.

وی افزود: اما شایسته است ورزشکاران قهرمان مشاغلی داشته باشند که با دغدغه کمتری به فعالیت بپردازند و مطمئنا فدراسیون تکواندو وظیفه خود می داند از ورزشکاران و قهرمانان کشورمان همانند سروش احمدی در حد توان و بضاعت حمایت کند.

فرهادیان در ادامه بیان کرد: احمدی، بنا به انتخاب و خواسته خود این شغل را انتخاب کرده و پیش از آن هیچگونه درخواست و صحبتی در این خصوص با فدراسیون نداشته است، اگر او درخواستش را ارائه می‌داد، قطعا فدراسیون برای وی پیش قدم می‌شد.

او گفت: سروش ورزشکار مودب و با اخلاقی است و طبیعی خواهد بود که برای کسب روزی و درآمد بیشتر به شغل نیاز داشته باشد. ریاست محترم فدراسیون و بنده با سروش صحبت کردیم و هرکاری که از دستمان بر آید برای رفع مشکل او انجام خواهیم داد.

وی در مورد برگزاری اردوی تیم ملی تکواندو اظهار کرد: اگر وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با کرونا مجوز برگزاری اردو‌ها را صادر کنند، بدیهی است اردو‌های تیم ملی هم برگزار می‌شود و بازیکنان زیر چتر حمایتی بیشتر فدراسیون در قالب اردو‌ها به تمرین می‌پردازند.


بيشتر بخوانيد:


انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار