سلامت مردم خط قرمز ما است/ به خطر بیفتد محدودیت ها اعمال می شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: سلامت مردم خط قرمز ما است و اگر سلامت مردم به خطر بیفتد ناچار خواهیم بود محدودیت‌ها را دوباره اعمال کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کوید ۱۹ در استان به دلیل کاهش رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی گفت: کمیته نظارت و بازرسی نظارت بر اجرای این پروتکل‌ها را افزایش می‌دهیم.

او گشایش برخی مشاغل را هم دیگر مصوبه این جلسه اعلام کرد و افزود: سلامت مردم خط قرمز ماست و اگر سلامت مردم به خطر بیفتد ناچار خواهیم بود محدودیت‌ها را دوباره اعمال کنیم.

همچنین در این جلسه مقرر شد که امتحانات دانشگاه آزاد در استان به صورت غیر حضوری برگزار شود که این پس از اخذ نظر سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، ابلاغ و اجرایی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


تولید محتوا و برنامه‌های آموزشی برای آگاهی بخشی مردم توسط کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی دیگر مصوبه این جسه بود.

همچنین مقرر شد تالار‌های پذیرایی برای نقاطی که شرایط قرمز ندارند در چارچوب دستورالعمل‌ها بازگشایی شود به نحوی که بیشتر از ۵۰ درصد ظرفیت پذیرش نشود.

همچنین کتابخانه‌های عمومی و قهوه خانه‌ها در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی که اعلام خواهد شد مجاز به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
جناب استاندار شما که جون مردم استانتون براتون‌مهمه چرا زیر بار فشار پنهان‌کاری وزارت بهداشت رفتید و سه روز هست امار ابتلای استان رو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام‌نمیکنه و مردم فکر میکنن وضع استان سفید هست
این عدم اعلام امار و پنهان کاری و عادی انگاری برای مردم بزرگترین تیشه به ریشه جون‌مردم هست
آخرین اخبار