در تیتر امشب مطرح شد؛

ارزش فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت ۲.۵ تا ۵ میلیون تومان/ دلیل واریز نشدن بخشی از مبلغ فروش چیست؟

فهیمی گفت: ارزش فروش ۳۰ درصد سهام عدالت بسته به میزان سهام افراد ۲.۵ و ۵ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  فهیمی سخنگوی سهام عدالت در برنامه تیتر امشب در خصوص فروش سهام عدالت گفت: حدود ۶۰۰ هزار نفر برای فروش سهام عدالت اقدام کردند که ۹۰۰ میلیارد تومان سهم فروخته شده است. ۲۰۰ میلیارد تومان هنوز از کارگزاری‌ها به حساب بانک ها واریز نشده و ۲۰۰ میلیارد تومان از بانک ها به حساب مشمولین واریز نشده است. در کل ۵۲۰ میلیارد تومان به حساب مشمولین واریز شده است.

او افزود: در بعضی موارد مبالغ واریز نشده و یا بخشی از آن واریز شده که تا پایان هفته ۴۰۰ میلیارد تومان مابقی هم تسویه می شود.

فهیمی در خصوص دلایل عدم واریز مبالغ گفت: فروش سهام عدالت بر عهده کارگزاری‌ها است بعضی کارگزاری ها فروش تدریجی سهام عدالت داشته اند که مبالغ طی چند روز واریز می‌شود.

او افزود: اگر بیش از ۱۰ روز از فروش سهام گذشته باشد حتما به فروش رفته و مبلغ آن باید واریز شده باشد و اگر واریز نشده باشد به احتمال قوی شماره شبا اشتباه است و یا شماره حساب فعال نیست و مشمولان باید به شعبه بانک ها مراجعه کنند.

فهیمی گفت: اگر شماره شبا درست بود افراد با  شماره تلفن ۱۵۶۹ مرکز سهام عدالت تماس بگیرند و مشخصات خود را ارئه دهند تا به صورت موردی پیگیری شود.

فهیمی در پاسخ به این موضوع که برخی از سهامداران از واریز مبالغی در حدود ۱۰۰ یا ۱۴۰ هزار تومان در ازای فروش سهامشان خبر می‌دهند، گفت: علت واریز مبالغی در حدود ۱۰۰ یا ۱۴۰ هزار تومان به حساب فروشندگان ۳۰ درصد سهام این است که از ابتدا میزان سهام آن‌ها پائین بوده است.

او افزود: برخی از سهامداران پس از فوت مشمول سهام اصلی، دارای سهام شده اند که در اینصورت سهام اولیه بین چند نفر تقسیم شده و ارزش هر سهم نیز کاهش یافته است و به همین علت مبلغ واریز شده به حساب آن‌ها نیز به همان نسبت خواهد بود.

او ادامه داد: موارد اندکی داریم که مشمول سهام عدالت دارایی کمی داشته به طور مثال جزو وراث بوده بنابراین مبلغ کمتری وازیر شده است. همچنین ممکن است کارگزار سهام را خرد خرد فروخته و مبلغ حاصل از فروش به تدریج طی چندروز واریز می شود.

سخنگوی سهام عدالت در خصوص مبلغ فروش ۳۰ درصد سهام عدالت گفت: افرادی که ۵۰۰ هزار تومان دارایی سهام عدالت دارند از فروش ۳۰ درصد آن ۲.۵ میلیون تومان دریافت کنند و مشمولانی که ارزش سهام عدالت آنها یک میلیون تومان باشد ۵ میلیون به حساب آنها واریز می شود.اگر مبالغ کمتر بود فروش بخشی از سهام انجام شده و به تدریج کامل می شود.

او تاکید کرد: اولویت اول ما حفاظت از دارایی های افراد بوده و تا ریال آخر از آن حفاظت می کنیم. در صورت واریز مبلغ کمتر به احتمال ضعیف سهم  افراد کم بوده و  به احتمال قوی فروش تدریجی سهام عدالت انجام گرفته است.

برای فروش سهام عدالت عجله نکنید

سخنگوی ستاد سهام عدالت گفت: سهام عدالت، یک دارایی سرمایه‌ای است و نباید برای فروش آن تعجیل کرد. کسانی که ۱۰ خرداد اقدام به فروش کردند تاالان حدود ۱۶ درصد متضرر شدند.

فهیمی تصریح کرد: حفظ ارزش سرمایه، دریافت سود سالانه بر اساس مصوبه مجمع، حق تقدم برای نگه داشتن و فروختن سهام، حق رای در مجمع از جمله حقوق و مزایای مشمولان سهام عدالت است.

صدور کارت اعتباری به زودی عملیاتی می شود

او افزود: همچنین امکان استفاده از دارایی سهام عدالت به عنوان پشتوانه دریافت وام از دیگر مزایای سهام عدالت محسوب می شود. البته افراد برای دریافت فعلا به بانک ها مراجعه نکنند. ما این خبر را زودتر اعلام کردیم که افرادی که قصد فروش دارند این مزیت را مدنظر داشته باشند. صدور کارت اعتباری به زودی عملیاتی می شود.

فهیمی تصریح کرد: ما سعی بر تسهیل این شرایط داریم و آسانترین روش برای دریافت کارت اعتباری را تعیین و اعلام خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که چرا در برخی موارد سایت اعلام می کند شماره تلفن همراه نامعتبر است گفت: ما برای نخستین بار زنجیره شناسایی مشتری را اجرایی کردیم به این معنی که اگر فردی در یک شعبه بانک شناسایی شده باشد دیگر در کارگزاری ها نیاز به احراز هویت ندارد.

فهیمی ادامه داد:مشمولین سهام عدالت نیاز به ثبت نام در سجام ندارند فقط آنهایی که می خواهند سهم بخرند باید کد بورسی داشته باشند.  مشمولین باید شماره شبا و شماره همراه داشته باشند که به نام خود افراد باشد. اگر افراد در سامانه سهام عدالت شماره وارد کرده اند به هر دلیل نامعتبر باشد این امکان فراهم است که مجدد  آن را اصلاح کنند.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که برگه سهام عدالت داریم  و جایی مراجعه نکردیم حال چه باید کرد گفت: اگر افراد در روش غیرمستقیم مانده اند سهام آنها در شرکت های استانی مدیریت شده و تمام حقوق و منافع دارایی حفظ و نگه داری می شود. افراد در روش غیر مستقیم فعلا نیازی با انجام کاری ندارند.

تکلیف افرادی که برگه سهام دارند اما مشمول نیستند چیست؟

او در خصوص تعیین تکلیف تعدادی از هموطنان که مراحل ثبت نام سهام عدالت آنها به سرانجام نرسیده اما برگه سهام دارند گفت: اگر به هر دلیل مراحل ثبت نام سهام عدالت  افراد تکمیل نشده باشد مشمول نیستند حتی اگر برگه سهام عدالت داشته باشند.

او افزود: فعلا برای این افراد که مشمول نیستند برنامه ای نداریم.

سخنگوی سهام عدالت تصریح کرد: برای نگه داری و فروش سهام عدالت نیازی به کد بورسی نیست و اگر افراد قصد خرید سهم داشته باشند نیاز به مراجعه به سامانه سجام و دریافت کد بورسی دارند.

امکان برگشت از روش مستقیم به غیر مستقیم مدیریت سهام عدالت

او در خصوص امکان  برگشت از روش مستقیم به غیر مستقیم گفت: این موضوع به شورای عالی بورس پیشنهاد شده و قرار است در این خصوص تصمیم گیری شود و به زودی نتیجه اعلام می شود.

فهیمی در خصوص امکان برگشت سهام عدالت پس از فروش آن تصریح کرد: برای این کار باید دوباره سهام عدالت خریداری شود که هزینه دارد. هم قیمت سهام بالا رفته و هم  باید کارمزد کارگزار پرداخت شود و دوباره سفارش خرید بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۳
در انتظار بررسی: ۰
France
ایران،زمین
۱۹:۵۰ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
باعرض،سلام،وادب،فراوان،حضوراوحضارارجمندهمجنین،زحمت کشان بورس واوراغ بهادارسهام که روزوشب برای دفاع ازوطن واراضی وبیت المال مردم میجنگندوباسختیها،ودشواریها،سروکله می زنند زحمت میکشندارزوی موفقیت وپیروزی برای آنهاداریم. وسوال بنده این است که الان به سهم خدمت شمامیرسونم. ما۳۰درصدازسودعدالت کم شده به استسنائ ۵۰ هزاردیگرکم شده جمعند ۴۸۷هزارامده حساب ایااین۳۰درصدو۵۰هزاردرروزهای اینده توسط شرکت‌های وصول شودبه حساب دارندگان حساب سهامداران واریز میشودیانه طوردیگروصول میشودیااصلن نمیشودلطفن جواب سوال بدهیدتشکرخداحافظ شما
Iran (Islamic Republic of)
شاکی
۱۰:۰۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
آخه مهندس زمانی یه مقداری پول واریز شده چطور میشه شماره شبا اشتباه باشه ؟ بابا پول مردم بدبختم به جا اینکه سرمایه گزاری کنید بدید بهشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
ایا وام ب کسانی ک. ۳۰درصد سهام خود را فروختن تعلق میگیرد
Iran (Islamic Republic of)
سعادت
۱۴:۵۸ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
سلام چرا باقیمانده سهام عدالت را واریز نمیکنند. الان هفت ماهه ک سی درصد رو ب فروش گذاشتم فقط. دو میلیون خورده ای واریز کرده، خواهشا باقی مانده سی درصد رو هم واریز کنید گرفتارم ب خدا
Iran (Islamic Republic of)
هومن
۱۷:۵۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
=من 16 تیر 30 درصد رو فروختم. واسم تا 6 شهریور 3/500 ریختن. اصلا نفهمیدیم چی شد. بقیه پولمون کجاست اون موقع 16/500 بود قیمت سهام
Iran (Islamic Republic of)
شاکیق
۱۶:۵۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
منکه 13خرداد ماه فروختم هنوز هیچ واریزی نداشتم نمیخواین پول مردم رو بدین چرا سرکارمون میزارین و الکی وعده وعید میدین و سرمیدوونین؟موقع خرید سهام که خوب بازارگرمی میکردین الان که فروختیم نه بانک پاسخگو هست نه اون شماره و سایتی که اعلام کردین
Iran (Islamic Republic of)
محمدحاجیوند
۱۷:۱۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
من نزدیک ۲۰ روز سهام فروختم سرمایه سهام یک میلیون بود الان همشه ۴۰۰ هزار تومان امده حسابم درصورتی که ۳۰ صدر میشود ۵ میلیون خواهشمندم فکری بکنید من‌اگر مشکل نداشتم سهام‌را نمی فرختم‌عاجزانه تقضا مکنم بخدا مستاجر هستم ویک کارگر ساده گفتم‌حداقل فروش سهام دردی دوا مکند ولی الان ماندم چکار کنم‌
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۱۵:۰۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام چرا همه پول سهام منو واریز نمیکنید هزار بار گفتم به خدا مستاجرم اجاره خونم نزدیک به۶ ماهه عقبه الان از ترس صحاب خونه میترسم برم خونه با یک بچه کوچیک دربه دری دارم میکشم تلب کارها هم از اون ور دارن بهم فشار میارن میخوان ازردستم شیکایت کنن سهام من ۵۳۲ تومنیه نزدیک به این یک ماه شما برای من همش ۹۱۲ هزار تومن واریز کردید لطفا پیگیری کنید هزار بار خواهش کردم هزار بار گفتم پیگیری کنید ولی...خواهشن اقا پیگیری کنید من نمیتونم شب برم خونم بخوابم بابا اگر مشکل نداشتم نمیفروختم الان داره ارزش سهام میاد پایین بعدش بدبخت میشم به قران.لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
R
۰۷:۲۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام من سی درصد سهاممو فروختم500ای بوده بعد بقیشو سجام کردم کارگذاری براش و...ا دیگ نخواهم فروخت اونجا نوشته دو ملیون و نیم میشه اما برا من خیلی بیشتر ریختن چارملیون و اینا حالا میترسم بقیشم خودشون فروخه باشن در حال ریختن اون باش ایا همچین چیزی امکان داره؟
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۰۱:۴۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
مافکرمیکردیم یی درصد فروش ازسود یهام هیت گه بهفروش میرسو ازسود به ما میدهند نهازفروش سی درصد خود سهام لطفا اگاه کنیر مارا
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۹:۵۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
آیا انهایی که تا ۵ میلیون سهام عدالت گرفتن بازم واریزی دارن بانک ملت لطفا جواب بدید. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۲۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
سلام اقا من اصلا پول نمیخوام سهام عدالت رو بدن العان ارزش سهام عدالت شده ۳۸ میلیون چرا گزینه انصراف رو نزاشتن بعد دوماه ۲۰۰هزار تومان برای من پول ریختن به چه درد من میخوره بانکی که میگه به من مربوط نیس بیخود پامیشه گزینه فروش سهام رومیزاره توبرنامه اش حالا هم باید جواب کو باشه
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۲:۳۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
سلام من حدود50روز میشه30% سهامم رو فروختم ولی هنوز هیچ پولی بحسابم واریز نشده شماره شبا هم درسته قبلا از همین شبا سود سالیانه بحسابم میومد ولی الان هیچ پولی بعد این مدت بحسابم واریز نشده علتش چیه?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
این خبر برای 25 خرداد بود و گفتن اکثرا واریز شده ولی امروز 5 مرداد هست در خانواده 4نفره ی ما که چهار بانک مختلف در تاریخ 11 و 12 خرداد گذاشتیم برا فروش هنوز ریالی واریز نشده...از دوستان و اشنایان هم همه میگن یا اصلا واریز نداشتن یا مبالغ ناچیزی مثل 200هزار تومن به پایین واریز داشتن...مسئولین ما چقدر راحت الکی میگن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۳:۴۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
با سلام من الان نزدیک ۲ ماه سهامم گذاشتم برای فروش و هیج مبلغی هنوز به حسابم واریز نشده به بانک مراجعه میکنم میگع هیچ شدن لطفا پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
پوریا عطاران ایرج
۰۰:۰۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام بعد از ۱۵ نزدیک به ۲۰ روره که سهامم رو از ایوا بانک واگذار کردم همش اونم انقدر اعتراض رد کردم.هشتادوهشت واریز کردین خدایی این چه وضعیته من الان صحاب خونم جوابم کرده داره منو میندازه بیرون اجارشو میخواد خدایی خیلی امید داشتم گفتم سهامم رو فروختم پولو میگیرم چنتا از بدهکاری هامو میذم که هر روز زنگ میزنن همش به من فوش خیلی خیلی زشت میدن.به خدا من خیلی مشکلات دارم بابا اگر نداشتم سهام رو میفروختم که در اینده ارزشش زیاد میشه.از مجبوری فروختم.سهام من ۵۳۲ تومنیه چهار روز پیش سیوپنج هزار تومن دادن ساعت ۱۶:۲۷ دقیقه عصر.تا امروز ساعت ۱۷:۲۵ چهل و دوهزار تومن ریختن ۱۰دقیقه بعدش ده هزار تومن واریز کردن تمام.مبلغ سهام من پنج میلیون تومنه من با هزار بدبختی واستادم که گرونی بفروشم تا بتونم حد اقل چندتا از مشکلاتمو حل کنم.ولی با این ۴۰ یا ۵۰ هزار تومن فقط تهی کارت میمونه کارت خالی نباشه پول بستنی بچمه والا.به خدا خیلی مشکلات دارم دلم پره یکم درک کنید لطفا اگر میبینید من اینجوری حرف میزنم چاره ای ندارم مشکل دارم مجبورم.لطفا از مسعولین بانک ملی خواهش میکنم خواهشن همه پولو واریز کنن.تا صحاب خونه منو ننداخته بیرون بده کارها هم منو ننداختن زندان.منتظرتونم.پیگیری کنید به هر جا هم زنگ میزنم جواب نمیدن میری بانک.میگه ما کاری نمیتونیم بکنیم.خدایا خودت به ما کمک کن
United States of America
مریم پیشوائی فرد
۱۳:۰۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
با سلام من سهامم را فروختم یک میلیون و چهارصد ریختند به حسابم .خرج تحصیلم از یه طرف لولزمی که احتیاج دارم برا مخارجم از یه طرف پدرم هم دارایی ندارد که خرج کند من اون یک میلیون و چارصد رو نهصد و ده هزار تومانش رو قرض کرده بودم یک سال پیش شلوار و کفش خریده بودم اونو دادم حالا نمیدونم خرج تحصیلم رو چکار کنم نه درامدی داریم نه هیچی نه ماشین داریم نه زمین پدرم کارگر ساده است و روزی پنجاه هزارتومان اگه کار باشه کار میکنه اگه نباشه قرض میکنه تورو خدا ی کاری کنید خدا رو خوش نمیاد ما اینجا با این وضع زندگی کنیم من از بچگی سختی کشیدم گدایی نمیکنم که فقط میگم کم ریختید اگه نمیریزید بقیشو بگید من یه خاکی تو سرم میکنم دستتون درد نکنه خیلی ممنونم ازتون یاعلی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام یک ماه هست سهام رو فروختم ولی هیچ پولی واریز نشده بانک هم میرم میگن دیگه مربوط به ما نمیشه از دست ما خارج هست...من باید چیکارکنم کجا پیگیر باشم برای فروشش زود اقدام کردن اما الان جوابگو نیستن...
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاضیاء
۱۰:۲۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام سهام عدالت بنده ۱میلیون بوده ۳۰درصدفروختم برام ۱۹۴۰۰۰۰واریزشده درصورتی که الان نزدیک ۴۰روزه مابقی پول برام واریزنشده لطف کنیدپیگبری کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۳۳ ۳۱ تير ۱۳۹۹
این خبر ۲۵ خرداد بوده که گفته اکثر پول فروش سهام عدالت واریز شده ولی الان ۳۱ تیر هست برا ما و خیلیا میشناسم که یه هزار تومن واریز نشده اخه چقد دروغ واقعا خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۱۶:۵۹ ۳۱ تير ۱۳۹۹
سلام چرا از پنج میلیون تومن همش سیوپنج.هزار تومن ریختین بعداز ۱۲ روز از مسعولین خواهش میکنم پیگیری کنید همه پولو بریزن یعنی سهام ۵۳۲ تومنی میشه ۳۵۰ هزارتومن این پولو واریز کنید پول نون ندارم اگر داشتم سهامم رو نمیفروختم من منتظرم لطفا همه پولو بدید اجاره خونه من چند ماهه پرداخت نشده ممنون
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۰۰:۵۶ ۳۱ تير ۱۳۹۹
سلام الان ۱۰ روزه هنوز من سهامم رو فروختم هیچ پولی به حشابم واریز نشده من از طرف بانک ملی از طرف ایوا بانک فروختم وبا موفقیت مشخصاتم ارسال شد به خدا مستاجرم اجاره خونم مونده قسطام عقب مونده خدایش این وضعیت رو تعغیر بدید سهام من ۵۳۲ تومنیه خودتون گفتید نهایتا ۱۰ روز طول میکشه الانم شده ولی خبری نیست لطفا پیگیری کنید واقعا پولشو لازم دارم لطفا پولشو همشو واریز کنید باز مثل بقیه نصفه نریزین.به خدا امید من همش به این پول سهامه درامدی چیزی ندارم کارگر سر گذر هستم.منتظرم واریز کنید.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۰۱:۴۱ ۲۸ تير ۱۳۹۹
با سلام الان ۵سال تموم کپی فرزندم را دادم هنوز سهامش ثبت نام نشده الان ما ۴نفرمون داریم اما از پسرم نبسته خواهش میکنم به مسئولین انتقال نمایند جا مانده های سهام عدالت چکار باید بکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۷ تير ۱۳۹۹
با سلام میخواستم بگم من ارزش سهام ۸۴۰ و خورده‌ای بوده که گذاشتن برای فروش توی بانک سپه پس از یک ماه یک میلیون و ۷۶۰ به حسابم واریز شده آیا این ارزش واقعی ۳۰ درصد سهام من می باشد یا بعداً به حسابم واریز می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۶ تير ۱۳۹۹
خرداد ماه اقدام به فروش سی درصد از سهامم کردم ولی تا الان هیچ مبلغی به حسابم واریز نشده. احراز هویت هم انجام دادم ولی در برنامه ی ایزی تریدر به عنوان کاربر مهمان شناسایی شدم. حالا باید چکار کنم؟ لطفا پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۴ تير ۱۳۹۹
سلام من اول برج سه ب بانک ملت دادم ک بفروشه هنوز ک یک هزا ر تومان واریز نکردن شماره شبا وشماره حسابم درسته چرا واریز نمیکنید بانک ملت چرااااااا همه تو مرحله دوم هستن
Iran (Islamic Republic of)
شه بخش
۰۸:۰۵ ۲۴ تير ۱۳۹۹
سلام تواینترنت آمده آنهاییکه پول کم براشون اومده ارزش سهام شوند ازاول کم بوده یاقوت کردن من ارزش سهامم۵۳۲هزاره وزنده ام چرابرام ۱۳۰هزارامده ویک هفته است که برای فروش گذاشتم پس چرا۱۳۰هزاربرام ریختن
Iran (Islamic Republic of)
جعفر سحری
۰۶:۰۵ ۲۴ تير ۱۳۹۹
باسلام بنده یک میلون‌وشصدونه هزار .چهارصدونه ‌وهشتاد‌هشت هزار د ریافتی داشته ام ولی تابه الان نتوانسته ام کرایه منزل راصاف نمایم یک نگاه به مابکونیذ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۴۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
سلام ببخشیدسهام من532هزاری بعدازفروش ۲۱۰۰ریختن میخام بدونم بازم به حسابم پولی واریزمیشه یانه ۱۰خردادسهامم برافروش گذاشتم
Iran (Islamic Republic of)
امین محسیناوی
۰۶:۰۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
باسلام خدمت مسئولین محترم بنده دارای ‌پدری زمین گیرهستم باوجود داشتن شماره تلفن همراه ثبت شده بنام خودش..ک توگوشیم بدلیل دوسیم کا رته بودن وبیسوادی پدرم ..تاکنون فروشی برایش انجام ندادم...باوجودازادسازی مستقیم ش...ارزش امروز طهامش ۱۰۶میلیون ریال است درصورتی ک باید ب ۱۶میلیون رسیه باشد.تمنا میکنم رسیدگی کنید تمنا دارم باوجود اینکه در روستای مرزی هستم
Iran (Islamic Republic of)
‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.‌‌‌‌‌‌جعفرسحری
۲۰:۱۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
از۳۰ درصد یک ملیون ششصدونه هزار واریزکردان بعدازیکماه وچندین روز من مستاجرهستم واحتیاج شدیددارم ماکه همیشه شرمنده زن وبچه هستیم خواهشمندام بقیه پول رو واریز نماید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۵۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام سهام عدالت م رو چند وقتی هست که بانک قراره بفروشه و الان تقریبا دو تومن ریخته ولی امروز که سهامم رو چک کردم تقریباً کل دارایی زده صفر مگه قرار نبود سی درصد بفروش و اینکه مگه کل سهامم دو تومن بوده که الان صفر شده لطفاً یکی پیگیری کنه ما که جایی دستمون بند نیست
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۲۲:۱۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
آقای فهیمی بانک دی 40روزمیگذردهنوزپولی ازبابت فروش سهام عدالت واریزنکرده هروقت زنگ میزنیم برای پیگیری جواب میدن خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ارزش سهام عدالت فوت شدگان وراثت داره یا نه
از بانک ملی سهم ریختن اما خیلی کم مابقیش هم واریز میشود یا نه
لطفا راهنمایی کنیین
Iran (Islamic Republic of)
عباس مریوانی
۱۰:۰۳ ۱۹ تير ۱۳۹۹
همین مونده بود ازمون بگیرن که گرفتن...واسه فروش ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۱ ۱۹ تير ۱۳۹۹
سلام می خواستم بدونم سی درصد سهام من به فروش رفته یا نه لطفا جواب بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ایرج. خوزستان
۱۸:۵۹ ۱۸ تير ۱۳۹۹
من 28روزپیش حضوری به بانک تجارت فروختم تهعد نامه ای هم ازم گرفتن یه نسخه هم بخودم دادن که حق هیچگونه اعتراضی ندارم امروز که، 18تیرماه هست هنوز یک ریال ندادن. جراعت هم نمیکنیم برم بانک ازکارمندا بانک سوال کنم
Iran (Islamic Republic of)
mm
۱۴:۳۱ ۱۸ تير ۱۳۹۹
چرابرای من یک میلون شیصد تما واریز کردن باقی چی بانک صادرات
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۰:۱۰ ۱۷ تير ۱۳۹۹
خواهش میکنم به این بانک قوامین رسیدگی کنین به جای ۴ میلیون و ۵۰۰ فقط ۱ میلیون و ۵۰۰ واریز کرده اونم بعد ۱ ماه و نیم...وقتی میری بانک پیگیری کنی بسیار رفتار بدی دارن و میگن به ما هیچ ربطی نداره همینه که هست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۱۷ تير ۱۳۹۹
سلام من ۲۰ خرداد برا فروش رفتم بانک امروز ۱۶ تیر بعد از کلی پیگیری از طریق ۱۵۶۹ و ۱ میلیون و پانصد برام ریختن . بقیه اش و لولو برد
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۰۴:۰۴ ۱۶ تير ۱۳۹۹
بابا این چ وضیعه من بیست روز 30 درصد و فروختم بعدش فعلا نیومده به حساب پس جواب این مردم کی میده مثلا بهترین بانک .بانک ملی فقط مردم سر کار میزارید . خدایا خودت برس ب دادمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۶ تير ۱۳۹۹
من ۱۳ خرداد فروختم بانک صادرات ۲تیرماه ۱۹۰۰هزارتومان ریختن سهام من ۵۳۰ بود
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۲۳ ۱۵ تير ۱۳۹۹
بعد از یکماه فروش ۳۰درصد سهام الان برام پیامک امده پارت اول.واریز فروش سهام چهارصد تومن تک تومنب واقعا که متاسفم برای خودم برای مردم بیچاره ایران
Japan
محمد
۱۱:۲۲ ۱۵ تير ۱۳۹۹
۱ماه نیم هنوز ۱۰۰۰ت واریز نشده برا من
بانک پاسارگاد اقدام کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۵ تير ۱۳۹۹
خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۴ تير ۱۳۹۹
وای چقدر دردودل..منم ازاد کردم ولی دنبالشو نمیگیرم با خوندن حرفاتون همین اقدام نکنم بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
روح نوا
۲۲:۵۵ ۱۳ تير ۱۳۹۹
اخه ۱۵۶۹ مگه جواب میده چند بار رنگ زدم میگن صبر کنید واریز میشه یعنی سهام از ۷ خرداد تا ۱۳ تیر فروش نرفته مردم را سر کارندارید خدا را خوش نمیاد خداخودش جوابتون را بده
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۳ تير ۱۳۹۹
چرا فقط یک ملیون وچهارصدبرای من واریز کردن
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۱۳:۳۶ ۱۳ تير ۱۳۹۹
۷۰درصد میفرشم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۳ ۱۳ تير ۱۳۹۹
۳۰درصد فروختم هنوز یک ریال واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۲۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
من ۳۰ درصد از سهام عدالت و فروختم الان ۴۰ روز گذشته و برای من پول واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
گلناز
۲۲:۳۲ ۱۱ تير ۱۳۹۹
من یه ماه فروختم ولی هیچ مبلقی دریافت نکردم چرا
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۰:۳۴ ۱۰ تير ۱۳۹۹
اقا لطفا پیگیری کنید کجا بریم اعتراض کنیم؟ 30 % فروختیم با کلی تاخیر مبلغ بسیار کمتر ریختن، چرا هیچ کس جوابگوی مردم نیست؟؟؟ هرجور حساب میکنم خیلی کم واریز کردن!! تازه الان کلی گرون شده و اینا تو گرونی واریز کردن، جای تاسف داره واقعا
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۱۰ ۰۹ تير ۱۳۹۹
باسلام.من ۴تیردرخواست فروش دادم ازطریق سایت بانک ملت تاییدشدورفت واخرشم پرینتشوداد وتاالان پیام تاییدی نیامده وبانک هامیگن از۳۱خردادسایتای فروش بسته شده.من الان موندم درخواستم ثبت شده درسته یانه.منتظرواریزی باشم یابعدادوباره درخواست بدم.لطفاراهنماییم کنید.ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
مشتری بانک ملت
۰۳:۳۰ ۱۹ تير ۱۳۹۹
شما به بانک مراجعه کنید اگه شماره شبا وشماره همراه تون
صحیح باشد فروخته شده است،برای واریز پول فروش سهام sms نمیاد،موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۷ تير ۱۳۹۹
سلام حدود سه هفته است از بانک ملی شعبه مزاری 30درصد سود سهام عدالت ام فروخته ام ولی هنوز برایم پولی واریز نشده ممنونم جواب بدهی
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۰:۱۵ ۰۷ تير ۱۳۹۹
چرا بقیه ی پول فروش سهام عدالت رو واریز نکردند من با بانک ملی برای درصد سهام رو فروختم یک و ششصد واریز شد درصورتی ک سخنگوی سهام عدالت میگه باید دو میلیون و نیم واریز کنن این چه وضعی هس اخه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۱:۰۰ ۰۶ تير ۱۳۹۹
با سلام خبر نیست واریز وجه فروش 30 درصد ۲۰ روز به بالا هست خبری نشد ما فروختین پولشو لازم داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
سلام بانک سپه بیست وپنج روزه شد ونریختن مال خودم ودخترم لطفا پیگیری کنید استان فارس ازشهرستان
Iran (Islamic Republic of)
بدبختِ بی پناه
۱۴:۲۵ ۰۵ تير ۱۳۹۹
با سلام
بنده فروش ۳۰ درصد از سهام ۵۳۲ هزاری خودم رو با وکالت بانک ملی انجام دادم اما تا الآن یک میلیون و ششصد هزار تومان واریز کرده در حالیکه حد اقل باید دو و نیم میلیون واریز میکرده .
من به خاطر درمان و عمل و دارو مجبور شدم بفروشم
ملت اگه مشکل نداشتن مگه سهام خودشون رو میفروختن؟
بفهمید ملت مشکل داره اگه کمک نمیکنید ، دردی به دردهای مردم بدبخت اضافه نکنید.
قوه قضاییه باید به عنوان مدعی العموم ورود کنه و جلوی ضرر ملت رو بگیره.
Netherlands (Kingdom of the)
دانیال
۲۳:۴۷ ۰۴ تير ۱۳۹۹
توی این کشور هیچ چیز سر جای خودش نیست. فقط همینو بگم وسلام. مردم بیچاره....
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۵۶ ۰۴ تير ۱۳۹۹
سلام من هفدهم خرداد از طریق برنامه ایوا درخواست فروش سی درصد سهام عدالت را دادم ولی هنوز هیچ خبری نشده شماره شبا و حسابم هم صحیح
لطفا جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
علی شهبازی
۱۲:۱۳ ۰۴ تير ۱۳۹۹
بنام خدا،حدودبیست و چندروزپیش وکالت به کارگزاری بانک صادرات دادم که نسبت به فروش ۳۰درصداسهام قدام کنند،متاسفانه هیچ کسی پاسخگو نیست،واین موضوع در افکار ودیدها متصور است که باوکالت یکطرفه غیر قابل برگشتی که گرفتند،تنهاسنگ خود رابه سینه میزنندوتنهابفکرسودخودازطریق سهام امثال من هستندوبس،ویقینادرحال سواستفاده هستند،وکاری هم ازدست امسال من ساخته نیست،وبایدبگوییم که خودکرده راتدبیرنیست،وتنهاپناه می‌بریم بخداکه شاهدوناظربراعمال نیک وبدهمه است.واسلام
Iran (Islamic Republic of)
Naser
۰۰:۰۵ ۰۴ تير ۱۳۹۹
سلام من الان بیست روز تو بانک صادرات اقدام به فروش کردم تاالان هیچی برام نریختن لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۳ تير ۱۳۹۹
سلام مادرم توی بانک صادرات ۳۰ درصد سهمشو فروخته اما اصلآ پولی واریز نشده بی سرپرست خاهش میکنم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۶:۰۲ ۰۳ تير ۱۳۹۹
بانک انصار بعد یکماه ریالی نریخته وکالت فروشم دادم
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۲:۵۶ ۰۳ تير ۱۳۹۹
سلام بانک رفاه سهام ۵۰۰هزارتومانی برای من واریز کرده ۶۰۰هزارتومان تکلیف اون باقیمانده پول سهام من چه میشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۲۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
چرا بانک ها از فروش ۳۰ درصد سهام فقط ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کردن به گفته مسولان ۳۰ درصد چیز دیگه ای میشه ۵۰۰تومان کجا ۲۵۰۰. کجا ..یا ۵ میلیون کجا چرا حق مردم را به همین راحتی بالا میکشن چرا مردم بدبخت رو مسخره ی عالم کردن ...میگن سهام عدالت ولی کو عدالت ...سهام بی عدالتی حداقل رو حرف خودتون بمونین و همون چیزی که خودتون گفتن همونو بدین مردم بدبخت شاید مرهمی بشه بر زخم دلشون
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۰:۱۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
چرا بعد از ۲۰ روز برای ۳۰درصد من ۹۱۹هزار تومن واریز شده بانک مسکن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۵۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
بانک سپه امروز برای 30درصد سهام 532تومنی.3ملیونو 500واریز کرد 3/17درخاست فروش داده بودم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۱۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
آقا مردم چه خاکی سرشون کنن از دست این دولت فهمیی برا خودش میگه من 30درصد سهاممو کارگزار بان کشاورزی فروخته ...مبلغ ناچیزی ریخته بحساب .
و حق اعتراضم نداریم آخه این چه اوضاعی هست اینحور گرفتارمون کردن کسی هم پاسخ گو نیست اخه گناه مردم بدبخت چیه ...کسی پولدار باشه میاد سهام عدالت بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۱ تير ۱۳۹۹
آقا یان الان ۱تیرشده پس کی میخایدپولوواریزکنیدلااقل یه ارگانی جواب مارو هم بده این نشدکه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
3ونیم سپه امروز ریخت برام سهامم 532
Iran (Islamic Republic of)
jamshid
۱۶:۳۳ ۰۱ تير ۱۳۹۹
سلام آخه تا که باید این همه زجر و تحمل کنیم هنوز سود سی درصد مارو ندادن دارن به بقیه میگن هنوز وخت هست برای آزاده سازی آقا شما اول این پول مارو بده بعد برو مرحله ی بعد واقعأ که خلی عقب اوفتاده هستیم خلی
Iran (Islamic Republic of)
jamshid
۱۶:۰۶ ۰۱ تير ۱۳۹۹
سلام ای کاش از اول میدونستم که اینجوری بود که پول مون رو نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۱۳:۳۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
بانک تجارتو پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
بانک سپه میگه طی۶ ماه یعنی چی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
آیا بانک مسکن وقوامین هم می توانند ۳۰ درصد بدن من شماره شبا بانک مسکن کافی نت گفت نمی تونند بانک مسکن وقوامین ۳۰ درصد نمی دن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۵۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام تو رو خدا بانک تجارت ‌پیگیری کنید ما سه نفریم روز ششم درخواست فروش دادیم امروز که ۳۰ام هنوز یه ریال واسه هیچکس نریخته. بقیه بانکا یکم واریزی داشتن اما تجارت خوابش برده؟ بابا بخدا به پیغمبر گشنه هستن بچه هام مجبور شدم بفروشم سهامم چرا نمیفهمه کسی. گفتن نهایتش ۵روز کاری طول میکشه الان ک شده ۲۴روز
Iran (Islamic Republic of)
سالاری
۰۹:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
من از برنامه ایوا بانک ملی سهام فروختم 30درصد ولی هنوز مبعلی ارسال نشده.چرا کسی پاسخ گو نیس
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا شاهسونی
۱۸:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام درتاریخ 10خرداد اقدام به فروش سی درصدی سهام عدالت توسط بانک ملی آیوا نموده اما خبری از پول فروشسهام عدالت نیست به بانک ملی مراجعه کردم کفته شماره شبا درسته وحساب کار میکند لطفا پول واریز کنید اگر نیاز به پول نداشتم اقدام به فروش نمیکردم باید بکجا برویم به کی بگوییم بداد ما برسید
باتشکر به گوش مسعولین برسانید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
dg
۱۴:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
بنظرم برید کارگزاری ها بفروشید بهتره
Iran (Islamic Republic of)
محمدساسان
۱۳:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام من از۱۴خردادازطریق سدادبانک ملی فروختم.پول واریزندادن.شمارشباوشماره حساب فعاله ودوم شمار۱۵۶۹سه روزتماس میگرم میزنه خطاتوشبکه.خودتون پیگیری بدین
Iran (Islamic Republic of)
DaviD
۲۱:۱۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
باید پشت سر هم بگیری شماره رو.
من بعد از ۱۰ بار شماره گیری بالاخره موفق شدم.
ولی نوبتم نفر ۱۰۹ بود که حدود ۳۰ دقیقه طول کشید تا نوبتم بشه.
خلاصه یه ده هزار تومنی باید شارژ کنی گوشیت رو.
الیته واسه من از ۱۵۶۹ هم هنوز خبری نشده
Iran (Islamic Republic of)
mmmm
۱۲:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
چرا جمع ارزش کل سهام در سجام بروزرسانی نمیشه؟
اصلا چرا سهام به پورتفوی کارگزاری هایی که هستیم اضافه نمیشه؟

عملا هیچ مدیریتی روشون نداریم وقتی روش مستقیم انتخاب کردیم


چرا این سوالات رو نمیپرسین چرا فقط از فروش سهام حرف میزنید؟
Australia
hossein
۱۱:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
میخوام بدونم چرا اینقدر درباره فروش سهام عدالت مردم رو گمراه کردن و واضح توضیح ندادن چرا دقیقا یک روز بعد اینکه مردم سهامشونو فروختن گفتن که نفروشید ضرر میکنین چرا تا موقع فروش سهام عدالت شد ارزش سهام باید باشه هفت و نیم ولی بعدفروش مردم یدفعه بیاد هشت و نیم اینکارا به جز دزدی چی میتونه بشه ایا ما واقعا قوه قضاییه داریم ؟اگه اره چرا کسی پیگیری نمیکنه. من خودم سهاممو نفروختن فقط دلم واسه کسایی که فروختن میسوزه که با این گرفتاریهاشون اینم به مشکلشون اضافه شد!اگه شما ترسی از واقعیت ندارید لطفا پیام رو منتشر کنین ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام من درخواستمو تو اپلیکیشن بله ثبت کردم و بیش از بیست روز گذشته دلی هیچ مبلغی به حسابم واریز نشده چرا شماره شبا و شماره حساب رو هم داخل سایت بانک ملی چک کردم فعال هستش ولی هیچ مبلغی تا الان به حسابم واریر نشده لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
مادر مدیریت مشکل داریم خوب حرف می‌زنیم ولی درکارعملی ضعیف هستیم این آقا نمی‌داند با خودش چند چند است هر روز یک دستور فرداش یادش می‌ره دستور جدید میده آقا مدیریت شبکه میخواهید من کد رهگیری رو که همون شمار ملی برای شما ارسال کنم وببینید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
شماره تلفن دادید چرا اصلا زنگ نمیخوره ؟ مسخره کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام من و خانمم 6 خرداد در اپلیکیشن ایوا بانک ملی ثبت فروش سهام عدالت کردیم شماره شبا مون هم در سامانه صحیح است اما تا الان هیچی واریز نشده است. لطفا خواهش میکنم پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مصطقی
۱۹:۴۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
من از طریق بانک ملی اقدام کدام همان تاریخ و ملبغ1140هزارتومن برام واریز شده نمی دونم مابقیش میریزن یانه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام سهام من 824تومان بود 30%گذاشتم فروش بانک رفاه بعد 19روز پول واریز کرد11900000این بانک با چی حساب کرد سی درصد میشه یک میلیون صدنود.
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۰۱:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
ما ایرانیها سخنورهای خوبی هستیم ولی پای عمل که پیش بیاد مشکل داریم من حضوری در بانک 3/7مراجعه پیامک تجارت تمام کارهای من رو انجام داد ولی اکثر بانکها پرداختی داشتن از هر کسی که تجارت برا فروش گذاشته پرسیدم میگه هنوز برا ما هیچی نیومده چرا باید این آقا دروغ بگوید شبا من دربانک مشکلی ندارد چندین بار برای شما ارسال کردم ولی تا این لحظه تک ریالی به حساب واریز نشده. لطفاً پی گیری ورود واریز نماید
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا شاهسونی
۰۰:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام سهام عدالت فوت شدگان چگونه اقدام باید کرد تا تحویل فرزندان بشود
ضمنا چرا پول فروش سی درصدی واریز نمیشه 10 خرداد ماه درخواست فروش کرده‌ام واقعا نیاز به این پول دارم تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
ای بابا ما ک ششم خردا د غیرحضوری فروختیم ب بانک ۱۷مم غیر حضوری فروختیم ب سامانه سعدی ..هنوزخبری نشده فقط پیام اومد ک واسه فروش ثبت شده اما خبری نیس
Canada
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
من از ٦ خرداد درخواست فروش به بانك ملي دادم و شبام هيچ مشكلي نداره پس چرا پولي برام واريز نشده!
Iran (Islamic Republic of)
خلیل
۰۰:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
من ارزش روز سهامم 7 میلیون تومن بود که 30 درصدش رو از طریق بانک فروختم که باید حدود 2 میلیون بهم میدادن ولی فقط 950 هزار تومن واریز کردند.و چون چند روز هم گذشته و مظمینم که دیگه پول بیشتری نمیریزن........
خواهش میکنم پیگیری کنید مشکل حل شه
Germany
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام من و خانمم ششم خرداد در اپلیکیشن ایوا بانک ملی ثبت فروش کردیم شماره شبا مون هم در سامانه صحیح است اما تا الان هیچی واریز نشده است.لطفا پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
واسه من که هیجده روز هست فروختم هنوز هیچ واریزی نداشته
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
یعنی میریزن من لانک سپه برام ۱۷۵۰۰۰۰ریخته مابقی داره یا...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
واقعا چه تاریخی ریخته؟؟ برا منکه یه ریال هم نداده۱۴روز هم میگذره
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۲۳:۱۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
چرا حرف نامربوط میزنید، از فروش سهام 30 درصدی من تا به امروز حدودا 16 روز گذشته و هیچ مبلغی واریز نشده در حالی که شما دارید میگید نهایتا 10 روز زمان میبره ، الانم دارید میگید شماره شبا مشکل داره به بانک مراجعه کنید ! چرا قبلا سود همون سهام به شماره شبا واریز میشد درست بود !!!! و هیچ مشکلی نداشت ، کفر آدم درمیارید ، من یه آدم تحصیل کرده با این مدرک تحصیلی فرق بین درست بودن شماره شبا و اشتباه رو نمیدونم ؟؟؟؟ خودتون و مسخره کردین ! خدایا این دولت کی تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
کارگزاری ها به هیچ وجه نمی‌فروشند میگن دستور فروش نداریم فقط ثبت سفارش میکنن همین!!!!! ملت رو علنا سر کار گذاشتین

چرا مردم رو سرکار میزارید ملت اگه احتیاج نداشته باشن مگه دیوا نه اند که بفروشن هی امروز فردا آخرشم کم و زیاد واریز میشه مملکت رو با دروغ به گند نکشید یه تاریخ درست حسابی بدین که بتونین همون تاریخ به حرفتون عمل کنین خیلیا هستن که چشم به راه همین پول هستن و هر لحظه براشون یه سال سپری میشه نزارین کسی بخاطر گرفتن حق خودش زجر بکشه
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۱:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
ادعای تحصیلکرده بودن داری ولی از قیسمت پایانی کامنت شما مشخصه که تقریبا فاقد هرگونه سواد هستنید. مگر دولت های قبل از این چه کار کردند و یا بعد از این چکار میکنند. همه چیز از ریشه خرابه.
آخرین اخبار