مردم رعایت نکنند، محدودیت‌ها دوباره اعمال می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: چنانچه مردم دستوالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و بیماری گسترش یابد، ستاد ملی کرونا محدودیت‌ها را دوباره اعمال خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: با عنایت به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی برخی واحد‌ها و مشاغل به شرط تمکین افراد به پروتکل ها، چنانچه ضوابط بهداشتی رعایت نشود، احتمال تجدید محدودیت‌ها وجود دارد.

او افزود: همان طور که آمار‌ها نشان می‌دهد، به جهت عدم رعایت پروتکل‌ها و کاهش حساسیت‌ها متأسفانه آمار شیوع بیماری کرونا در کشور و در استان افزایش یافته است.

معتمدیان تکلیف کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد مبنی بر تولید محتوای مناسب برای بهره برداری فضا‌های مجازی و همچنین تهیه و پخش برنامه‌های آموزشی با کیفیت با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و مطبوعات از جمله موارد تأکیدی ستاد مدیریت کرونای استان است که در راستای تبیین اذهان عمومی و هشدار دادن به مردم رقم می‌خورد.


بیشتر بخوانید


استاندار از مردم استان خواست؛ همان طور که در چند ماه گذشته به سیاست‌های کلان توجه داشته و پروتکل‌ها را رعایت نموده اند، همچنان به دستورالعمل‌ها عنایت داشته باشند.

معتمدیان گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور در مراکز تجمعی، استفاده از ماسک در مکان‌های شلوغ، توجه به توصیه‌های بهداشتی و از همه مهمتر پرهیز از سفر‌های غیرضروری از جمله اقداماتی است که می‌بایست انجام شود تا بتوانیم از این مقطع حساس گذر کنیم.

او با تأکید بر نقش بسیار مهم مردم در جریان مدیریت بیماری کرونا در چند ماه گذشته اظهار داشت: با همکاری و همراهی مردم می‌توانیم از این شرایط هم به سلامتی عبور کنیم.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار