هم‌آغوشی با مرگ برای رسیدن به زندگی بهتر + فیلم

بسیاری از مردم افغانستان برای ورود غیرقانونی به ایران خطرات زیادی را به جان خود می‌خرند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ورود غیرمجاز مردم افغانستان به خاک ایران با خطرات زیادی برایشان همراه است.

بسیاری از آنها که به دلیل نبود امنیت و شغل جلای وطن می‌کنند قبل از ورود به ایران در خاک افغانستان به دلایل مختلفی از جمله سرما و گرمای هوا و گرسنگی جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر مهاجران غیرقانونی افغان پس از اینکه موفق به ورود به خاک ایران می‌شوند توسط مرزبانان کشورمان دستگیر و به کشورشان بازگردانده می‌شوند، اما پس از بازگشت دوباره اقدام به آمدن به ایران می‌کنند.


بیشتر بخوانید 

رو کردن نیرنگ مجری بی بی سی فارسی توسط کارشناس برنامه در آنتن زنده/ چه شباهتی بین مهاجران غیرقانونی افغان با جورج فلوید وجود دارد؟ + فیلم


 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
سید فروزان
۲۲:۴۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
به امید اینکه این قسمت از خاکمان که با دسیسه انگلیسی‌ها از ما جدا کردند و نام افغانستان را بر آن گذاشتند ،مجددا به ایران بزرگ محلق شود و نام اصلی خود اریانا را جز یکی از استان‌های ایران اضافه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
مومنین مستضعفین ستم کشیدگان سر تا سر جهان با یکدیگر برابر و برادرند از هر قوم و نژادی و زبانی دینی که باشند با یکدیگر برادرند طبق آیه شریف قرآن کریم مقدس نورانی هدایتگر کل بشریت با یکدیگر با احترام و محبت و دوستی و برادری و مهربانی برخورد کنید ای مومنین و یاری رسان یکدیگر باشید متحد و یکپارچه باشید که شما خوبان مظلومان مومنین مستضعفین ستم کشیدگان وارثان و حاکمان کره زمین خواهید بود که این وعده خداوند جل جلاله است برای تمامی مومنین مستضعفین ستم کشیدگان سر تا سر جهان . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۲۰:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
بیچاره ها رو.چرا برگشت دادید؟؟؟؟
با هزار بدبختی از افغانستان فرار کردن اومدن اینجا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
واقعا چقدر مظلوم هستن
آخرین اخبار