عابدینی:

دروغگویی صهیونیست‌ها و رفتار‌های غیرحقوقی پایانی ندارد

حسن عابدینی در خصوص ادعای عدم موافقت ایران با بازرسی از منطقه تورقوزآباد پستی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن عابدینی کارشناس ارشد رسانه در واکنش به ادعای دروغین گروسی مدیر کل آژانس انرژی هسته‌ای مبنی بر عدم موافقت ایران با بازرسی از ۲ مکان تورقوزآبا‌د و شورجستان مطلبی را در توئیتر به اشتراک گذاشت.

گفتنی است؛ روز گذشته رافائل گروسی در نشست مجازی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اقدامات راستی‌آزمایی را فرآیندی دائمی خواند که ارتباطی به تجدیدنظر درباره پرونده هسته‌ای ایران که سال ۲۰۱۵ وفق برجام بسته شد ندارد.

عابدینی در توئیتر نوشت:

«گروسی مدیر کل آژانس مدعی شد ایران طی۴ ماه گذشته اجازه بازرسی از ۲مکان را نداده است. نتانیاهو پارسال فعالیت در تورقوزآبا‌د و شورجستان را شک برانگیز دانست. دروغگویی صهیونیست‌ها و رفتار‌های غیرحقوقی پایانی ندارد. ایران با کاهش تعهدات، اجرای پروتکل الحاقی را منوط به تصویب مجلس کند».

نتانیاهو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ر ف
۱۰:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
در. راه خدا ایستادن سختی هم. دارد کم. نیاورید با. با ایمان و توکل به خدا در برابر. امریکا. اسراییل وظالمین و مستکبران عالم به ایستید ومطمن باشید شما. پیروز این. میدانید خدا با حق است به خودتان ببالید که خدا به. کسانی که از دینش واسلامش و عزیزانش. محافظت میکنند میبالد پس ذره ای تردید به خودتان راه. ندهید و ایستادگی. کنید. حتی اگر شهید. شدید دنیا پشیزی ارزش ندارد که آخرت را به آن بفروشی