۹ در ۹۹ طرحی در راستای جهش تولید

مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: یکی از طرح‌هایی که سازمان جنگل‌ها برای امسال برنامه ریزی کرده است طرح ۹ در ۹۹ است.

منابع طبیعیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: آقاجانلو مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به برنامه‌های در دست اجرای این اداره کل در سال ۹۹ گفت: یکی از طرح‌هایی که سازمان جنگل‌ها با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید برای امسال برنامه ریزی کرده است طرح ۹ در ۹۹ است.

او افزود: طبق سال‌های گذشته شاخص‌های آبخیزداری، آبخوان داری، کشت گیاهان دارویی، مشارکت مردمی، عملیات بیولوژیکی در طی امسال هم با تخصیص اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی و همچنین اعتبارات استانی پیگیری خواهد شد.

این مقام مسئول به نقش اثر گذار مردم در حفظ منابع طبیعی هم اشاره کرد و گفت: با همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی که در استان زنجان وجود دارد توانسته ایم در قالب تسهیلگری مشوق جوامع محلی در حراست از عرصه‌های ملی باشیم.

آقاجانلو گفت: حفاظت از عرصه‌های ملی دیگر موضوع محوری است که امسال نیز در برنامه‌های کاری این اداره کل قرار گرفته است.

او تاکید کرد: با توجه به افزایش ارزش زمین در کشور برخی از افراد سودجو اقدام به زمین خواری و تصرف اراضی ملی می‌نمایند.
 
مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان افزود: با این حال اجرای طرح کاداستر اراضی و حضور گشت‌های یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در عرصه‌ها و برخورد با متخلفین و سودجویان در راستای حفاظت از این نعمت‌های خدادادی از جمله برنامه‌های تدوین شده امسال است.

آقاجانلو گفت: در ابتدای سال ۹۹ با همکاری دستگاه قضا ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان طارم قلع و قمع و رفع تصرف شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.