امنیت پایدار بدون توسعه فرهنگی، علمی و مهارت آموزی محقق نمی‌شود

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: امنیت پایدار بدون توسعه فرهنگی، علمی و مهارت آموزی محقق نخواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور  در نشستی با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان اظهارداشت: این نشست با عنایت به تاکید سازمان بر مهارت آموزی سربازان و بسیجیان با هدف اشتغال پس از خدمت سربازی و همچنین در راستای تفاهم‌نامه همکاری ستاد نیرو‌های مسلح و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، انجام می‌شود.

او  توسعه مهارت آموزی در بین بسیجیان و روستاییان را خواستار شد و گفت: استان سیستان و بلوچستان منابع و معادن زیادی دارد که با برنامه‌ریزی آموزشی و توانمند کردن افراد می‌توان اشتغالی پایدار در منطقه ایجاد کرد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور افزود: باید از مسوولیت محول شده استفاده و در رسالت خود تلاش کنیم، زیرا فرمان الهی خدمت به مردم است.

او بیان کرد: مهارت آموزی و توانمندسازی افراد در روستا و حاشیه شهر می‌تواند بخش اعظمی از بیکاری را حل کند.

خداداد اولیایی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این نشست ضمن تاکید بر توانمندسازی و آموزش مهارت جوانان با هدف تسهیل در امر اشتغال، آمادگی این بنگاه آموزشی را با توجه به ظرفیت‌های موجود برای ارائه آموزش‌های مهارتی بسیجیان و خانواده‌های آنان اعلام کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار