دستگیری وحشیانه یک خانم باردار سیاهپوست توسط ماموران مترو پاریس

به تازگی ویدئویی از بازداشت وحشیانه یک خانم باردار سیاه پوست در فضای مجازی منتشر شده است.

دستگیری وحشیانه یک خانم باردار توسط ماموران مترو پاریسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که در آمریکا اعتراضاتی بر علیه نژادپرستی برپا شده و مردم این کشور خواستار برقراری عدالت اجتماعی بین دو گروه سفید پوست و سیاه پوست هستند. اما ظاهرا تعرض به حقوق سیاه پوستان صرفا در آمریکا انجام نمی‌شود و به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد ماموران مترو پاریس برای دستگیر کردن یک خانم باردار سیاه پوست به دلیلی نامعلوم، وی را زمین می‌زنند و سپس اقدام به دستبند زدن به او می‎‌کنند. علاوه بر این سایر افرادی که در محل دستگیری این خانم باردار بودند و به نحوه دستگیری او اعتراض کردند نیز توسط ماموران مترو پاریس دستگیر شدند.

در ادامه ویدئو منتشر شده از دستگیری این خانم باردار را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۱۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
مقصر مردم هستتند که بی تفاوت به اینگونه صحنه ها فقط تماشا می کنند و بر سر این پلیسهای نژادپرستان وحشی متحدانه حمله نمی کنند و شخص را نجات نمی دهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
کجاست اونی که دررابطه حمله پلیس به پرستاران معترض فرانسوی نوشته بود بیمه درفرانسه رایگان است( البته واسه منافقین خرخلق بیشرف تروریست ساکن فرانسه) وکجاست الان بازهم بگه وحشی گری پلیس فرانسه برعلیه سیاهپوستان رایگان است بیشرفها فقط دنبال پاک کردن جنایات پلیس امریکا واروپا میباشند وانقدر بیشرفند که ختی این فیلمها را انکارمیکنند
آخرین اخبار