جان بولتون: تنها موضوع مهم برای ترامپ انتخابات پیش رو است

مشار سابق امنیت ملی آمریکا طی مصاحبه‌ای گفته که تنها موضوع مهم برای ترامپ انتخابات ریاست جمهوری پیش رو است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جان بولتون طی مصاحبه‌ای با شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز بار دیگر خاطر نشان کرد: «ترامپ شخص مناسبی برای ریاست جمهوری در آمریکا نیست». وی در ادامه افزود که ترامپ صلاحیت کافی برای ادامه حضور در کاخ سفید را ندارد.

انتقادات جان بولتون علیه ترامپ در حالی مطرح می‌شود که قرار است کتاب او به نام «اتفاقی که در آن اتاق افتاد» به‌ زودی و طی ماه آینده میلادی منتشر شود. این کتاب، ترامپ را  فردی معرفی می‌کند که به آسانی به دست سایر رهبران خارجی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

ترامپ اواخر چهارشنبه ادعا‌های مطرح شده در این کتاب را «دروغ» خواند و مشاور سابق امنیت ملی خود را شخصی احمق و خسته کننده معرفی کرد.

بولتون در بخش مهمی از مصاحبه خود با این شبکه خبری افزود: «ترامپ به خاطر اینکه عمده  تمرکز خود را صرف انتخابات آتی ریاست جمهوری کرده، عموما در قبال مسائل بسیار مهم دیگر تمرکز کافی را ندارد».

جان بولتون در رابطه با اهمیت بیش از حد انتخابات ریاست جمهوری برای ترامپ، تاکید کرد: «در واقع هیچ اصول فکری مشخصی وجود نداشت، مگر اینکه تشخیص دهیم چه اقدامی باعث موفقیت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آتی می‌شود. من فکر می‌کنم او آنقدر متمرکز بر روی مسئله انتخاب شده که مصلحت آمریکا در دراز مدت را فراموش کرده است».

وزارت دادگستری آمریکا روز سه‌شنبه طی تلاشی برای جلوگیری از انتشار کتاب جنجالی مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، دادخواستی علیه بولتون صادر کرده است. ترامپ هم پیش از این مدعی شد که انتشار این کتاب مغایر با قوانین آمریکاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار