حضور سپاهانی‌ها در لیگ کبدی/ کمک ارتشی‌ها به توسعه ورزش همگانی

باشگاه سپاهان اصفهان قصد دارد تا با تشکیل ۲ تیم، در بخش آقایان و بانوان لیگ کبدی کشورمان حضور پبدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس خواجه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی برای حضور در مجمع عمومی سالیانه هیئت کبدی استان اصفهان به این استان سفر کرده است. در این مجمع عملکرد هیئت استان اصفهان در سال ۱۳۹۸ بررسی شد و برنامه‌های سال جدید نیز به تصویب هیئت رسید.

خواجه اورسجی در این سفر با مهندس نیکفر مدیر عامل باشگاه سپاهان دیدار کرد. از نتایج این جلسه حضور باشگاه سپاهان در ورزش کبدی بود. با مذاکرات انجام شده میان مسئولان فدراسیون کبدی و باشگاه سپاهان، قرار شد این باشگاه از سال آینده در بخش آقایان و بانوان کبدی سرمایه گذاری کرده و شاهد حضور پر رنگ‌تر ورزشکاران اصفهانی در لیگ کبدی باشیم.

حضور سپاهانی‌ها در لیگ کبدی/ کمک ارتشی‌ها به ارتقا ورزش کبدی

۲ سال از آخرین حضور یک تیم اصفهانی در لیگ برتر ایران می‌گذرد. در گذشته بازیکنان و مربیان زیادی از استان اصفهان به ورزش کبدی معرفی شده اند. سرمایه گذاری باشگاه سپاهان می‌تواند همانند گذشته باعث شکوفایی اصفهانی‌ها شود.

در ادامه دیدار‌های رئیس فدراسیون در اصفهان، خواجه اورسجی با سرهنگ مهماندوست فرمانده گروه ۴۴ توپخانه ارتش اصفهان دیدار کرد. با توافقی که در این دیدار صورت گرفت قرار بر این شد که ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه ورزش همگانی به ورزش کبدی کمک کند. قرار است این ورزش در میان ارتشی‌های استان اصفهان نیز توسعه پیدا کند. در زمینه ورزش قهرمانی هم ارتش می‌تواند از طریق تیم ها‌ی رعد پدافند یا نیروی زمینی به ارتقا این ورزش کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار