انجمن عکاسان نوجوان به فضای مجازی راه یافت

پنجمین نشست انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری استان خوزستان «روزنه» در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت: واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری استان، پنجمین نشست انجمن عکاسان نوجوان را با موضوع «خلاقیت و ترکیب‌بندی در عکاسی» در فضای مجازی اجرا کرد.

او افزود: در این نشست که در ۲ نوبت مجزا برای ۷۰ عضو دختر و ۲۵ عضو پسر مراکز کانون برگزار شد، اسماء اصغری، عکاس و مربی عکاسی، میهمان و مدرس این کارگاه در ابتدا به تشریح شناخت مکانیسم دوربین موبایل و تنظیمات آن پرداخت.

کیانی اظهار داشت: مربی این انجمن در بخش دیگری از این نشست، نوجوانان را با قانون یک‌سوم و خطوط هدایتگر آشنا کرد، همچنین انواع کادربندی، عوامل هدایت‌کننده چشم، راه‌های مؤثر در زیبایی عکس، تکنیک‌های خلاقانه و روش زیبایی‌شناسی تصویر دیگر موضوعاتی بود که در این کارگاه به نوجوانان آموزش داده شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این نشست با ارائه نمونه عکس و کلیپ برای تفهیم بهتر موضوع «خلاقیت و ترکیب‌بندی در عکاسی» و تحلیل و بررسی نمونه عکس‌های اعضا شرکت‌کننده، پایان یافت، تصریح کرد: انجمن عکاسان کانون استان خوزستان «روزنه»، با مسئولیت مینا کردونی مربی هنری، نظارت شهناز ممبنی کارشناس هنری و همکاری دیگر مربیان هنری کانون پرورش فکری خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.