ناصری نژاد در صحن علنی:

کشت‌های استراتژیک کشور حفظ شود

نماینده شادگان در مجلس، توجه به کشاورزی را از مصادیق عدالت دانست و گفت: تقویت حوزه کشاورزی باعث پیشرفت کشور در سال جهش تولید می‌شود.

کشت‌های استراتژیک کشور حفظ شودبه گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید ناصری‌نژاد، نماینده مردم شادگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه، اول تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از ارائه گزارش وزیر جهاد کشاورزی در خصوص وضعیت کشاورزی کشور گفت: توجه به بخش کشاورزی یکی از مصادیق عدالت است و از ضرورت‌های پیشرفت کشور به خصوص در سال جهش تولید محسوب می‌شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم آشنایی برخی کشاورزان با این حوزه تصریح کرد: عدم کار کارشناسی در حوزه کشاورزی باعث می‌شود برخی از مواقع سال با کمبود محصول و در برخی مواقع با مازاد آن مواجه شویم و این امر موجب می‌شود کشاورزان سال‌های متمادی دچار خسارت شوند.

وی افزود: لازم است شرایطی فراهم شود تا کشاورزان درباره مقدار، نوع و به صرفه بودن کشت در منطقه خود راهنمایی شوند.

ناصری‌نژاد اظهار کرد: سیاست کنونی خلاف این مهم صورت میگیرد چنانچه سیاست‌های غلط باعث از بین رفتن صنعت خرما شده و وضعیت توزیع آب و انتقال آن نخلستان‌های کشور را از بین برده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: لابی‌های مختلف باعث انتقال غیرقانونی آب در خوزستان شده‌اند که وزارت جهاد باید در این خصوص تدبیر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار