تبریک فرارسیدن ولات حضرت فاطمه معصومه (س)

نماینده مردم اندیکا، مسجدسلیمان، لالی در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا ورناصری نماینده مردم اندیکا، مسجدسلیمان، لالی در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ

خَیر اَولادِکُم اَلبَنات

دیرگاهی ست که بحرانِ ناشی از انحطاط برخی مولفه های فرهنگ غرب، ضدارزش ها را به بهانه تساوی جنسیتی، راهکاری نموده جهت تبدیل زنان به ابزار وکالا بجای تعمیقِ برابری تا به سهولت فریب و استثمار زنان را به شیوه نوین ادامه دهد.

در این زمینه واکاویِ سیره معصومان در کرامت زنان الگویی جامع جهت مبارزه با استثمار جنسیتی است.

در عهدی که دختران به رسم جاهلیّت زنده به گور می شدند، پیامبر(ص) درقضیه مباهله، دخترش را بهمراه خود برد و دختران را باقیات صالحات تعبیر کرد، خداوند با اعطای کوثر به خاتم المرسلین (ص)، ابتران عالم را برای همیشه منکوب کرد.

دختران ایران زمین ضمن الگو پذیری از شیرزنان پاک سرشت تاریخ سرزمینمان با تأسی به شخصیت والای حضرت زهرا(س) وحضرت معصومه (س) در بزنگاه های کشورمان، علیرغم محدودیت ها افتخارآفرین هستند وباعث مباهات.

مبارک است تقارن میلاد بانوی کریمه اهل بیت(ع) با بزرگداشت دختران، سرمایه های ارزشمند ایران که علیرغم محدودیت ها همیشه افتخار آفرینند،باشد که این زادروز را مغتنم دانسته جهت کسب علم ومعرفت به ایشان که سرآمد بانوان متقی و دانشمند عصرخود بود اقتدا کنند.

برای دختران شجاع و پرتلاش سرزمین مان، عدالت،رهایی از تبعیضات، آرامش و فرصت های برابر جهت بالندگی را خواهانم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.