باید مسئولین و اصناف به فکر سفره مردم باشند

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : باید اصناف، بازاریان و مسئولین به فکر سفره‌های خالی مردم باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله علماء نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه بر حفظ کرامت مردم و رسیدگی به قیمت بالای برخی اجناس تاکید کرد.

او گفت : باید همه مسئولان و اصناف و بازاریان به فکر مردم باشند و به وضعیت معیشت مردم توجه کنند، زیرا همین مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام می‌باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: کشور ما سرزمین ثروتمندی است و به طبع آن استان کرمانشاه بسیار ثروتمند بوده و زر خیز است، لذا نباید در استان فقیر داشته باشیم و این ثروت‌های خدادادی باید در نحوه زندگی مردم خود را نشان دهد.

او با انتقاد از عدم مدیریت درست منابع و ثروت‌ها در استان افزود: با وجود این همه ذخایر و زمین‌های آباد، چرا هنوز باید در سطح استان افرادی فقیر و یا بیکار باشند، باید در خصوص مدیریت هایمان تجدید نظر کرده و با دقت و انگیزه بالا خدمت به مردم را جزو افتخارات خود بدانیم.

امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از وضعیت اجاره بهای مسکن ادامه داد: مالکین محترم باید خدا را مد نظر داشته و با مستأجرین به عدالت رفتار کنند، زیرا گاهی همین اجاره بهای بالا کمر مستأجرین را زیر بار مشکلات خم می‌کند و این با عدالت نظام و انقلاب هم خوانی ندارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.