برگزاری هفته مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه امیرکبیر

فعالیت‌های هفته مبارزه با مواد مخدر توسط مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت آنلاین در این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته مبارزه با مواد مخدر از ۳۱ خرداد در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز شده و تا ۶ تیر ادامه دارد . این مراسم به همت مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر اطلاع رسانی و برنامه‌های آن به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای هفته مبارزه با مواد مخدر اقدام به تولید محتوا، طراحی پوستر‌های روزشمار، موضوعی و بروشور کرده است که این محتوا‌ها از طریق فضای مجازی برای اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان ارسال شده است.

در این راستا کانون همیاران سلامت روان دانشگاه صنعتی امیرکبیر روز شنبه ۳۱ خردادماه را به عنوان مسئولیت پذیری اجتماعی، توسعه مشارکت‌های مردمی و کاهش تقاضای مواد مخدر، روز یکشنبه اول تیر را به عنوان یاری گران زندگی، ارتقا فرهنگ عمومی و پیشگیری از اعتیاد، روز دوشنبه ۲ تیر را به عنوان پژوهش محوری، تحول، مهار اعتیاد، روز سه شنبه ۳ تیر را به عنوان تقویت همکاری‌های بین بخشی و فرابخشی در عرصه مبارزه با مواد مخدر، روز چهارشنبه ۴ تیر را به عنوان مشارکت خیرین، بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی، تقویت برنامه‌های کاهش تقاضای مواد مخدر و روز پنج شنبه ۵ تیر را به عنوان تقویت و ارتقای دیپلماسی منطقه‌ای و جهانی در عرصه مبارزه با مواد مخدر نامگذاری کرده است.

گفتنی است؛ کانون همیاران سلامت روان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای هریک از روز‌های این هفته متناسب با عناوین تعیین شده پوستر‌هایی تهیه کرده که از طریق فضای مجازی برای دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ارسال می‌شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار