رئیس اداره منابع طبیعی آباده خبر داد؛

مهار آتش در دو نقطه از عرصه‌های منابع طبیعی آباده

حقیقی، از مهار آتش سوزی در ۲ نقطه از عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان آباده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اکبر رحیمی حقیقی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آباده، چهارشنبه ۴ تیر با اشاره به مهار آتش سوزی در ۲ نقطه از عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان آباده، در این باره اظهار کرد: با تلاش نیرو‌های منابع طبیعی و مردمی آتش سوزی در اراضی ملی پلاک مراتع آب هوری و منطقه کالمستانه شهرستان آباده به طور کامل مهار شد.

او با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با ستاد مدیریت بحران شهرستان آباده در خصوص این حوادث انجام شده بود، افزود: نیرو‌های اطفای حریق منابع طبیعی موفق شدند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با همکاری نیرو‌های امدادی سازمان آتش نشانی شهر‌های سورمق و آباده، محیط‌بانان اداره محیط زیست، دامداران منطقه و بهره برداران، آتش سوزی‌های این نقاط را مهار کنند.

رحیمی حقیقی بیان کرد: اطلاع رسانی فوری دامداران و همکاری مردم در این آتش سوزی باعث شد حداقل خسارت به عرصه‌های ملی وارد شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آباده با اشاره به حضور به موقع نیرو‌های امدادی منابع طبیعی در منطقه و تلاش گسترده آنان در عملیات اطفای حریق، گفت: با توجه به اینکه منطقه کالمستانه جزو مناطق بحرانی و از تفرجگاه‌های شهرستان به شمار می‌رود، همکاری برخی گردشگران طبیعت دوست در این منطقه نیز به عملیات اطفاء حریق سرعت بخشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.