بر اساس اعلام شرکت هواپیمایی کیش؛

پرواز تهران - جاسک فرود اضطراری نداشت/پرواز جایگزین فردا صبح انجام می شود

شرکت هواپیمایی کیش اعلام کرد که فرود پرواز تهران - جاسک اضطراری نبوده و مسافران این پرواز، فردا صبح از فرودگاه کیش به جاسک منتقل می شوند.

پرواز تهران - جاسک فرود اضطراری نداشتبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شرکت هواپیمایی کیش صبح امروز پرواز شماره ۷۱۷۵ شرکت هواپیمایی کیش پس از برخاستن از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد فرودگاه شهدای هفتم آذر جاسک در هنگام آماده شدن هواپیما برای فرود، خلبان با مشاهده ترک های جزئی در شیشه کابین به منظور حفظ ایمنی و به دلیل نبود امکانات فنی و تجهیزات جهت انجام تعمیرات مورد نیاز در جاسک به سمت فرودگاه بین المللی جزیره کیش تغییر مسیر داده و بصورت نرمال و غیراضطراری در جزیره کیش به زمین نشسته است.

پس از فرود پرواز ۷۱۷۵ در جزیره کیش با هماهنگی های صورت گرفته مسافرین این پرواز ضمن پذیرایی جهت استراحت به هتل منتقل شدند.

همچنین بلافاصله پس از فرود هواپیما همکاران واحد مهندسی و تعمیرات اقدامات مورد نیاز جهت تعویض شیشه کابین خلبان را آغاز کرده و هواپیمای جایگزین نیز در ساعت ۱۹ آماده انجام این پرواز بود ولی بدلیل غیر عملیاتی بودن فرودگاه شهدای هفتم آذر بندر جاسک به منظور برقراری پرواز در شب، انجام این پرواز به صبح روز جمعه موکول شده است.

 شرکت هواپیمایی کیش ضمن عذرخواهی، از صبر و همکاری مسافرین محترم پروازهای تهران - جاسک و جاسک - تهران برای انجام ایمن پرواز تشکر و قدردانی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار