مدیران با مردم صادق و شفاف باشند

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر باید پرکار، دلسوز، پیگیر و شفاف و صادق باشد و برای ما هرگز شخص ملاک نیست و تجریه و تخصص و تعهد مهم است.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با اشاره به دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و تبیین گام دوم انقلاب گفت: کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی براساس سوابق اجرایی و دانش مرتبط تشکیل شد که همین موضوع نشان از دقت نظر و کارآمدی مجلس یازدهم است.

 او با اشاره به همین مدت یک‌ماه از شروع مجلس یازدهم افزود: طرح اصلاح قوانین مالیات عایدی بر سرمایه، گمرک، حمایت از ایثارگران و برخی موضوع‌های دیگر در قالب تذکر ، نطق و سوال طرح شده است و نمایندگان به طور جهادی تلاش می نند اما کمتر رسانه‌ای می‌شود.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه در هفته‌های آینده اخبار خوبی از مجلس با رویکرد فسادستیزی منتشر خواهد شد؛ تصریح کرد: متاسفانه مسائل فراتر از خواستن یا نخواستن مجلس و برخی عوامل نفوذی داخل با حمایت ایادی استکبار و کمک رسانه‌های تحت امر خود، دنبال زمین‌گیر کردن کشور و نظام هستند.


بیشتر بخوانید


برخی فشار‌های بر مردم عامدانه و عالمانه انجام می‌شود

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه گفت:برخی فشار‌های بر مردم عامدانه و عالمانه انجام می‌شود که البته و حتما باز هم این دشمنی‌ها با صبر ملت و درایت دلسوزان ایران و اسلام و هوشیاری نمایندگان مجلس بی نتیجه خواهد ماند.

حجت الاسلام نصیرایی مجلس را مواج از تصمیم جهادی و فسادستیز و مردم محور و حمایت از اقشار ضعیف جامعه توصیف و تصریح کرد: اساس همه بدبختی‌های کشور در سیاست، اقتصاد، مدیریت، روابط بین‌الملل، منکرات اجتماعی و... وابسته به فرهنگ است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صداوسیما و فضای مجازی، خانواده و جمعیت، ورزش و جوانان، ارشاد و مجموعه‌های فرهنگی، گردشگری و توسعه صنعت توریسم وارد خواهد شد و به دقت نظر به فرهنگ‌سازی و تبیین بستر‌های فرهنگی خواهد پرداخت.

او اظهار کرد: ما خود را موظف به ارائه گزارش برای مردم و موکلین خود و شفافیت رسانه‌ای می‌دانیم و در همین مدت اندک در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی، اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی کلان کشور پیگیری‌های منتج به دستور را انجام داده‌ایم و معتقدم اگر عملیاتی شود می‌تواند در حوزه انتخابیه انقلاب اقتصادی ایجاد کند که این مهم با استمرار پیگیری از سوی مسئولان شهرستانی و استانی محقق می‌شود.

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به ضعف‌های مدیریتی شهرستان‌های حوزه انتخابیه، تصریح کرد: نگاه انقلابی هرجا حاکم بوده، موجب تحول شده است که حتی رهبر فرزانه جهان اسلام در سخنان خود، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را «امام تحول» می‌خواند و بر همین اساس اگر قرار است شورا‌های اسلامی یا مدیری انتخاب شود، باید دارای سوابق تحولی و کار جهادی باشد.

او با اشاره به اینکه هرگز نگاه شخصی در عزل و نصب‌ها ندارم گفت: اما مدیری که بدون برنامه و اهل کار تمام وقت نیست و نگاهش و تصمیمش همراه انقلاب اسلامی نیست و مقید به میز و اتاق کار است در گردونه خدمتگزاران مردم و مدیران نمی‌دانم.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها کسانی را لایق خدمت می‌دانیم که مخلصانه و صادقانه برای کار به میدان می‌آید و ادعا و عمل او یکی باشد و برای رضای خدا و رفاه جامعه قدم بردارد و مردم در ارتباط با او احساس راحتی بکنند.

وکیل مردم در خانه ملت گفت: از وضعیت مدیریت حوزه انتخابیه و شهرستان طبس گلایه داریم و به آن‌هایی که باید هم گفته‌ایم و بازهم مطالبه خواهیم کرد و یا برخی مدیران باید نگرش خود را تغییر دهند و در مقام عمل ثابت کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۲۶ ۰۷ تير ۱۳۹۹
باسلام خدمت نماینده محترم شهر.بی مقدمه .زمین ندارم.خانه ندارم.پول کافی جهت دادن اجاره خانه به مبلغ 1500000تومان ندارم.نیازمند کمک و مساعدت شما هستم
آخرین اخبار