استقبال گسترده از پویش به وقت سلام

پویش به وقت سلام با استقبال گسترده کانون‌های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری روبرو شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: پویش به وقت سلام  به منظور عرض ارادت به ساحت مقدس ائمه اطهار بالاخص حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت احمد ابن موسی (ع) شاهچراغ، زیارت امین الله در استان آغاز گردید.

مظاهری افزود: پویش به وقت سلام با شعار خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت (علیهم السلام) تا پایان دهه کرامت در سطح کانون‌های مساجد این استان ادامه دارد.

به گفته او، حضور خادمین حرم مطهر رضوی در قالب کاروان "زیر سایه خورشید"، تجلیل از مدافعان سلامت و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، برگزاری جشنواره "آن گنبد طلایی" در قالب مسابقه شعرخوانی و قصه گویی ویژه کودک و نوجوان با موضوع امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با محوریت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان چهارمحال و بختیاری است.


بیشتر بخوانبد: برگزاری ۳۰۰ ویژه برنامه دهه کرامت در کانون‌های مساجد


به گفته مظاهری، دهه کرامت امسال از ۳ تیر همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) آغاز شده و تا جمعه ۱۳ تیر همزمان با سالروز ولادت امام رضا (علیه السلام) ادامه دارد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار