دبیر هیئت فوتبال تهران:

۱۹ نفر برای ریاست هیئت فوتبال تهران ثبت نام کردند

تیموری گفت: ۱۹ نفر برای ریاست هیئت فوتبال تهران ثبت نام کرده اند و تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی هم با نظر رئیس فدراسیون مشخص می‌شود.

تیموری: ۱۹ نفر برای ریاست هیئت فوتبال تهران ثبت نام کردند/ فعالیت شیرازی به عنوان رئیس طبق اساسنامه استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال استان تهران درباره اتمام فرصت ثبت نام نامزدهای انتخاباتی این هیئت بیان کرد: روز گذشته فرصت ثبت نام به اتمام رسید. حدود ۱۹ نفر برای پست ریاست هیئت فوتبال ثبت نام کردند. محمودی، سعید فتاحی، حسین خبیری، حبیب الله شیرازی، بدخشان، گودرزی، نیما نکیسا، حسین صالح و علی ایلکا از افرادی هستند که ثبت نام کرده اند. البته اسامی دقیق را از طریق سایت هیئت فوتبال اعلام می‌کنم.

او درباره زمان تایید صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی و برگزاری انتخابات گفت: ابتدا باید کمیته ۳ نفره برای بررسی مدارک تشکیل شود. سپس به مرحله استعلام از مراجع ذی صلاح می‌رسیم. با انجام شدن این اقدام‌ها از ریاست محترم فدراسیون درخواست می‌کنم تاریخ پیشنهادی اش برای برگزاری انتخابات را به ما اعلام کند و همین تاریخ را به عنوان زمان دقیق برگزاری انتخابات اعلام خواهیم کرد.

تیموری درباره ثبت نام رئیس فعلی هیئت فوتبال برای انتخابات گفت: شیرازی در حال حاضر رئیس هیئت فوتبال تهران است. طبق ماده ۲۴ اساسنامه هیئت‌های استانی، ریاست هیئت فوتبال نقشی در برگزاری انتخابات ندارد و این انتخابات از سوی دبیر مجمع یا دبیر هیئت فوتبال برگزار می‌شود. اگر برگزاری انتخابات به هر طریقی به تاخیر بیفتد، ریاست هیئت تا زمان برگزاری انتخابات و معرفی رئیس جدید به فعالیت خود ادامه می‌دهد. ما از اساسنامه فعلی برای برگزاری انتخابات تبعیت می‌کنیم و در تمام استان‌ها هم انتخابات به همین سبک و سیاق برگزار شده است. اگر هم کسی به این موضوع نقدی دارد باید در راستای اصلاح اساسنامه باشد.


بیشتر بخوانید:

هیئت فوتبال تهران پروتکل بهداشتی تدوین کرد/ لیگ‌های پایتخت از اواخر مرداد آغاز می‌شود؟


دبیر هیئت فوتبال تهران تصریح کرد: همه ما از من که کار اجرایی می‌کنم تا کارشناسان محترم و مسئولان کمیته تدوین مقررات فدراسیون باید دست به دست هم بدهیم تا اساسنامه‌ای تدوین شود که شک و شبهه‌ای در آن باقی نماند. خودم شاهد هستم مسئولان فدراسیون فوتبال مدت‌ها است شبانه روز در تلاش هستند تا اساسنامه با ملاحظات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و فوتبالی تدوین شود. دوستان زحمت می‌کشند تا تاییدیه فیفا را برای اصلاح اساسنامه جلب کنند تا ما به عنوان کشوری عضو فیفا بتوانیم کار‌های خود را انجام بدهیم.

تیموری درباره اینکه آیا بهتر نیست انتخابات هیئت فوتبال تهران پس از اصلاح اساسنامه برگزار شود، گفت: من موافق این حرف هستم، اما به عنوان دبیر هیئت فوتبال به این دلیل روند برگزاری انتخابات را آغاز کردم که همه برای این موضوع روی فدراسیون و هیئت فوتبال فشار می‌آوردند. به همین دلیل مهدی نبی، دبیرکل فدراسیون با ابلاغ نامه‌ای به نام اعلام کرد پروسه انتخابات را شروع کنیم. شاید تصویب اساسنامه جدید فدراسیون در این یکی - ۲ ماه آتی که پروسه تایید صلاحیت نامزد‌ها را پیگیری می‌کنیم، انجام شود تا ما هم با اساسنامه جدید بتوانیم انتخابات را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار