رئیس کمیته فنی شنا:

هدف ما حفظ سلامتی ملی پوشان شنا است

اسکندریون گفت: سلامتی ملی پوشان شنا جزو اهداف فدراسیون است تا مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود.

حمید اسکندریون  رئیس کمیته فنی فدراسیون شنا در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: از شنبه استخر قهرمانی آزادی بازگشایی شده است و ۳ ملی پوش شنا کشورمان تمرینات خود را در آب آغاز کرده اند. تمام شیوه نامه های بهداشتی رعایت و کل سطوح استخر آزادی ضدعفونی می‌شود.

او گفت: فدراسیون به دنبال خرید تجهیزاتی است که با استفاده از آن برخی تمرینات با الگوی آب در خشکی انجام شود ون هدف ما حفظ سلامتی تک تک ملی پوشان کشورمان است. مطمئن باشید اولویت اول فدراسیون سلامتی شناگران و پس از آن باز نگه داشتن استخر‌ها است.

اسکندریون درباره تمرینات ملی پوشان شنا عنوان کرد: بالسینی، قره حسنلو و انصاری ملی پوشان شنا کشورمان با یک مربی به صورت جداگانه تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. ۲ ملی پوش دیگر تیم ملی هم در اصفهان تمرینات خود را در استخر روباز ارتش آغاز کرده اند. در نیشابور سینا غلامپور و کرمان علی رشیدی ملی پوشان شنا کشورمان به دلیل بسته بودن استخر‌ها برای پیگیری تمرین‌های آبی دچار مشکل هستند.

رئیس کمیته فنی شنا اظهار کرد: شناگران از انگیزه خوبی برخوردار هستند و منتظر بازگشایی استخر قهرمانی بودند. شناگران تمرینات خود را به خوبی دنبال می‌کنند و امیدواریم که ویروس کرونا ضعیف شود تا ما مجبور به تعطیلی استخر نشویم. اگر شرایط این بیماری وخیم شود، ما مجبور به تعطیل کردن استخر می‌شویم. ما با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی هماهنگ هستیم و تابع دستورات آن‌ها هستیم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.