جشنواره فیلم کوتاه صبا با معرفی آثار برتر پایان یافت

جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه‌ای صبا با معرفی آثار برتر پایان یافت.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه‌ای صبا به میزبانی شهرستان ساوه برگزار شد و ۶۱ اثر جشنواره در دو بخش داستانی و مستند از فیلم سازان استان‌های قزوین، همدان، البرز، مرکزی و قم به دبیرخانه جشنواره رسید و با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد.

جشنواره فیلم کوتاه صبا با معرفی آثار برتر پایان یافت

نعمتی از اعضای هیات داوران جشنواره در حاشیه این جشنواره در گفت و گو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: اثر "گالری" به کارگردانی سید امیر رضا طباطبایی از استان قم در بخش داستانی اول و موفق به دریافت تندیس و لوح این جشنواره شد.

نعمتی افزود: اثر "غرق آب" مسلم کوچک زاده و "تریبون" به کارگردانی امیر رجبی از استان البرز هم به ترتیب دوم و سوم بخش داستانی شدند و موفق به دریافت تندیس و لوح این جشنواره شدند.

او اضافه کرد:: در بخش مستند هم هیات داوران هیچ یک از آثار را شایسته رتبه‌های اول و دومی جشنواره ندانست و اثر "سین" به کارگردانی حسین مهدی از ساوه توانست رتبه سوم این جشنواره را کسب کند.

عضو جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه‌ای صبا بیان کرد: انتقال صحیح پیام اصلی آثار، در محدودیت زمانی در نظر گرفته شده، از اولویت‌های داوری بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.