پلاک کوبی ۹ هزار اصله درخت در طرح شجره طیبه در خراسان جنوبی

رئیس اداره امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از پلاک کوبی ۹ هزار اصله درخت در طرح شجره طیبه در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام فلسفی رئیس اداره امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی، گفت: پارسال ۲۰۰ میلیون تومان از این طرح به شورای زکات استان پرداخت و صرف نیات واقفان شده است.

 او با اشاره به اجرای طرح ۶ ساله شجره طیبه در استان، افزود: در این طرح افراد به تعداد مدنظر خود، نهال و درخت به عنوان شجره طیبه به ستاد زکات واگذار می‌کنند که باغداران می‌توانند در این طرح مدت زمان معین نیز برای این اموال تعیین کنند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام فلسفی با بیان اینکه پارسال ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات واجب و مستحب به دبیرخانه زکات خراسان جنوبی پرداخت شده است گفت: زکات جمع آوری شده در دو بخش عمرانی و محرومان هزینه شده است.

رئیس اداره امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: صرف هزینه زکات در بخش عمرانی شامل ساخت و مرمت حسینه‌ها، خانه عالم، مساجد، جدول گذاری معابر و هزینه کرد در زمینه محرومان هم شامل تامین جهیزیه، معیشت، درمان و تحصیل است.

او گفت: خراسان جنوبی پارسال رتبه دوم کشور در بحث زکات را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.