سود آوری چشمگیر در پتروشیمی بوعلی سینا طی ۳ ماه نخست امسال

مدیر بازرگانی پتروشیمی بوعلی سینا از سود آوری چشمگیر این شرکت در ۳ ماهه نخست امسال علی رغم تحریم‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اردلان صداقت‌زاده مدیر بازرگانی پتروشیمی بوعلی سینا وابسته به هلدینگ خلیج فارس با اشاره به رشد سودآوری چشمگیر این شرکت در ۳ ماهه نخست امسال علی رغم تحریم‌های «ظالمانه» اقتصادی علیه کشور، گفت: رشد تولید در شرکت بوعلی سینا با ۲۳ درصد افزایش در برخی محصولات بوده است که با ارزش محسوب می‌شوند.

او افزود: فروش زمینی علی رغم کاهش حمل و نقل جاده‌ای و دریایی ناشی از شیوع ویروس کرونا نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۲۱۰ درصدی را تجربه کرد و شرکت توانست با ثبت رکورد بارگیری ۱۵۰ تانکر به صورت روزانه از طریق ۴ پایانه مستقر حمل و نقل دریایی را کاهش داده و موجب سودآوری اقتصادی شده است.

صداقت زاده با بیان اینکه همه کارکنان شرکت پتروشیمی بوعلی سینا کوششان بر آن است تا از رکورد سودآوری سال پیش عبور کنند، بیان داشت: پاسال شاهد سود ۴ برابری نسبت به سال قبل از آن بودیم و چشم انداز ترسیم شده با توجه به رشد تولید و فروش در ۳ ماهه نخست امسال نشان دهنده محقق شدن تلاش‌ها است.

نفت ماده‌ای خام است که طی چند ماهه اخیر بهای آن به شدت کاهش یافته است. اما همین ماده بی ارزش پس از پشت سر گذاشتن فرایند‌های پتروشیمی می‌تواندبا تولید محصولاتی مانند بنزین و کالا‌های پلاستیکی ارزش افزوده ایجاد کند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.