ادامه سینماماشین برج میلاد با «شنای پروانه»

دور جدید برنامه‌های سینماماشین در برج میلاد و مشهد مقدس با نمایش فیلم «شنای پروانه» ادامه خواهد یافت.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین «سینما ماشین» کشور پس از انقلاب، با همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و شرکت سینمایی نورتابان در تهران و با نمایش «خروج» افتتاح شد که با استقبال مخاطبان مواجه شد و در نخستین ماه از فصل تابستان با نمایش «شنای پروانه» برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره فجر در شهر‌های تهران و مشهد ادامه خواهد یافت.

پس از تجربه موفق نخستین سینماماشین پس از انقلاب با نمایش «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در برج میلاد تهران و مشهد مقدس، این برنامه با اکران فیلم تحسین شده «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و با بازی متفاوت جواد عزتی، امیر آقایی، مه‌لقا باقری، علی شادمان، آبان عسگری، پانته‌آ بهرام و طناز طباطبایی تداوم خواهد یافت.

مخاطبان از روز پنجشنبه ۱۲ تیرماه می‌توانند برای خرید بلیت اکران‌های سینماماشین در "برج میلاد" تهران و "میدان سپاد" مشهد به سایت ایران تیک مراجعه کنند.

با توجه به گستردگی برنامه «سینماماشین» در شهر‌های مختلف کشور، به زودی اسامی سایر فیلم‌ها و شهر‌های میزبان این طرح به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

«سینما ماشین» در حال حاضر در برج میلاد تهران و مشهدمقدس در خیابان‌های خیام شمالی، میدان سپاد (بهارستان) و "کوه پارک" (از هفته آینده) در منطقه کوه‌سنگی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار