ضرورت ارتقاء آموزش‌های همگانی در راستای مقابله با حوادث

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان بر ضرورت ارتقاء آموزش‌های همگانی در راستای مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان دردیدار با فرماندار شهرستان قروه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند پیشگیرانه کلیه ارگان‌ها و نهاد‌های سطح شهرستان قروه در خصوص کرونا، گفت: جمعیت هلال احمر کردستان در موضوع ویروس کرونا، بعنوان یک نهاد نوعدوست همواره در کنار مردم، متعهد به انجام فعالیت‌های داوطلبانه پیشگیرانه بوده است.

او افزود:راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش داوطلبانه، توزیع مواد ضدعفونی و گندزدایی محله‌ها و مناطق شهری در سطح استان، توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی بین نیازمندان، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی الکترونیکی و از راه دور از جمله فعالیت‌های متنوع جمعیت هلال احمراستان در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا  بوده است.

جلالی گفت: تازمان ریشه کن شدن ویروس کرونا، جمعیت هلال احمر کردستان با تمام تعهد و توان خود به انجام فعالیت‌های انساندوستانه می‌پردازد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در ادامه با تاکید بر تقویت و ارتقاء بیش از پیش آموزش‌های همگانی بیان کرد:امیدواریم با نهادینه کردن آموزش‌های همگانی، مردم بتوانند به بهترین شکل ممکن با سوانح احتمالی مقابله کنند، به گونه‌ای که شاهد کمترین خسارت جانی و مالی باشیم.

حسین الماسی فرماندار شهرستان قروه نیز در این دیدار به تعامل و هماهنگی قابل تحسین دستگاه‌های اجرایی شهرستان قروه در خصوص اقدامات مبازره با کرونا اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمراین شهرستان  از دستگاه‌های پای کار در این موضوع بوده و منشا اقدامات ارزشمندی در این زمینه بوده است.

الماسی  بر اهمیت بحث آموزش و نهادینه شدن آن در شهرستان تاکید کرد و گفت: رمز مقابله با حوادث در هر جامعه‌ای، ارتقاء سطح آموزش‌های همگانی است.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.