۸ مجروح و کشته بر اثر سانحه رانندگی در مشهد/۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

مهم‌ترین حوادث امروز (سیزدهم تیر ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد سوم احمد حصاریان  افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد گفت: در پی تماس تلفنی رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر تصادف شدید بین ۳ دستگاه خودرو سواری پراید و محبوس شدن سرنشینان در داخل این وسایل نقلیه، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه‌های امدادو نجات و اطفائ حریق ایستگاه ۴۹ و شهر رضویه را به محل حادثه در جاده میامی، حوالی نیروگاه برق درفاصله ۱۰ کیلومتری شهر اعزام کرد.

او افزود: با حضور نیرو‌های امدادی در محل، نجاتگران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات تخصصی ویژه، ضمن برش بدنه این خودرو‌ها اقدام به رهاسازی افراد محبوس شده از ذاخل پراید‌ها کرده و مصدومان را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

۸ مجروح و کشته در سانحه رانندگی جاده میامی در مشهد


افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: در این حادثه ۷ سرنشین این ۳ خودرو پراید مجروح و یکی از رانندگان این خودرو‌ها به دلیل شدت تصادف در دم فوت شد و علت دقیق وقوع این سانحه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهور استان در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود پایان داده و ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

۸ مجروح و کشته در سانحه رانندگی جاده میامی در مشهد

کشف ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در مشهد

به گزارش اداره کل اطلاعات خراسان رضوی؛ سربازان گمنام امام زمان (عج) ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در مشهد کشف و ضبط کردند.

 این باند توزیع ماده مخدر تریاک در بلوار مجیدیه مشهد منهدم و کل محموله این باند به ارزش ۲۰ میلیارد ریال توقیف شد.
 
در این ارتباط یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو پارس نیز توقیف شد.

 

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار