تصادف اتوبوس و مینی بوس در شهرک صنعتی مامونیه/ ۱۴ نفر کشته و مصدوم شدند

برخورد شاخ به شاخ اتوبوس و مینی‌بوس درجاده شهر صنعتی مامونیه یک کشته و ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.

بهرام صیدی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: حادثه تصادف رانندگی صبح امروز ساعت ۸:۲۰، بین اتوبوس و مینی بوس در جاده شهرک صنعتی مامونیه _ بعد از خورشید آباد، یک فوتی و ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.

تصادف اتوبوس و مینی‌بوس با ۱۳ مصدوم در جاده شهر صنعتی مامونیه4

سرپرست اورژانس دانشکده علوم پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع این حادثه، سریعا ۱۰ کد عملیاتی از پایگا‌های اورژانس ۱۱۵ ساوه ، زرندیه و هلال احمر زرندیه به محل اعزام شدند که مصدومین به مراکز درمانی منتقل شدند.

مرکز عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه استان مرکزی در خصوص اين تصادف اعلام کرد: در این سانحه ۲ سرویس کارگران شرکت‌های صنعتی در مامونیه در کیلومتر ۳ مسیر خورشید آباد به مامونیه، با یکدیگر برخورد کرده اند که ۱۱ نفر از مصدومان این سانحه در مرکز درمانی تحت مداوا قرار گرفتند و ۲ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

بنابر گزارش دریافتی خودروی مینی‌بوس حامل کارگران در حال انتقال کارگران به شرکت صنعتی و خودروی اتوبوس نیز در مسیر برگشت از شهرک صنعتی و خالی از مسافر بوده که به صورت رو در رو و شاخ به شاخ باهم برخورد می کنند.

صحنه این سانحه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راه بازدید و علت سانحه در دست بررسی است؛ در این خصوص پرونده تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

جاده شهر صنعتی مامونیه مسیر فرعی است که از اتوبان ساوه- تهران جدا شده و به سمت شهر صنعتی مامونیه مرکز شهرستان زرندیه است.

آزاد راه ساوه - تهران به عنوان یکی از مسیر‌های شریانی کشور با حجم ترافیکی بالا در طول سال‌های اخیر شاهد بروز حوادث رانندگی تلخ و مرگبار بوده است و با توجه به آمار‌ها میزان سوانح رانندگی منجر به مرگ در این مسیر شریانی  و مسیرهای منتهی به آن  همواره سبب داغدار شدن بسیاری از خانواده‌ها شده است.

تصادف اتوبوس و مینی‌بوس با ۱۳ مصدوم در جاده شهر صنعتی مامونیه

تصادف اتوبوس و مینی‌بوس با ۱۳ مصدوم در جاده شهر صنعتی مامونیه2

انتهای پیام / ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.