سرپرست تیم سپاهان: هر تصمیمی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بگیرند، تمکین می‌کنیم

فتاحی گفت: وقتی مسئولان تصمیم گرفتند مسابقات برگزار شود، ما تمکین کردیم و در ادامه نیز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هر تصمیمی بگیرد ما تمکین می‌کنیم.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره ابتلای چند بازیکن لیگ برتری به ویروس کرونا و تعویق بازی‌های استقلال و فولاد اظهار داشت: این که بقیه تیم‌ها بازیکنان مبتلا به کرونا دارند در حیطه مسئولیت باشگاه سپاهان نیست و ما سلامتی بازیکنانمان را در نظر می‌گیریم. خدا را شکر تاکنون ۵ بار تست کرونا دادیم که آخرین بار پیش از بازی با گل گهر بود و نتایج تمام تست‌ها منفی بود. وضعیت اصفهان نسبت به شهر‌های دیگر کمی بهتر است و بازیکنان ما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، اما این بیماری ممکن است هر لحظه به سراغ یک نفر برود. امیدوارم مردم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند و سلامت باشند و هر چه زودتر از شر این بیماری راحت شویم.  

فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان برای برگزاری دیدار‌های خود راهی شهر‌هایی که وضعیت قرمز دارند می‌شود گفت: خوشبختانه با تیم‌های جنوبی در ابتدای فصل بازی کردیم و از ۹ بازی باقی مانده، ۳ بازی در تهران،  یک بازی در تبریز و ۵ بازی در اصفهان است. به هر حال مسئولان تصمیم گرفتند لیگ برگزار شود و مسئولان بالادستی می‌توانند بگویند یک شهر امکان برگزاری مسابقات را دارد یا خیر. نمی‌شود یک تیم بگوید ما به این شهر می‌رویم و تیم دیگر بگوید در این شهر بازی نمی‌کنیم. مسئولان وزارت بهداشت باید این موضوع را مشخص کنند که کدام شهر اجازه برگزاری مسابقات را دارد یا ندارد.  

سرپرست سپاهان درباره برگزاری لیگ اظهار داشت: باشگاه سپاهان پیش از صدور مجوز برگزاری تمرینات، نظراتش را به صورت مکتوب به سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی و ورزشی اعلام کرد. ما خواستار لغو مسابقات بودیم، اما درخواست کردیم جلسه‌ای میان مسئولان سازمان لیگ و مدیران باشگاه‌ها برگزار شود و همفکری صورت گیرد. پس از این که مسئولان تصمیم گرفتند مسابقات برگزار شود، ما تمکین کردیم و در ادامه نیز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هر تصمیمی بگیرد ما تمکین می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:


او در واکنش به این که سایپا هفته گذشته برابر استقلال بازی کرد که چند بازیکنش درگیر کرونا بودند و سپاهان این هفته باید به مصاف سایپا برود گفت: نگران هستیم و حتی اشخاصی که فوتبال بازی نمی‌کنند و زندگی عادی خودشان را دنبال می‌کنند هم نگران هستند. این طور که شنیدم بازیکنان سایپا روز گذشته تست دادند و چند دقیقه پیش که با دارابی، سرپرست سایپا صحبت می‌کردم، او این موضوع را تاکید کرد. البته هنوز نتیجه تست سایپایی‌ها مشخص نشده و ما منتظر هستیم.

فتاحی در ادامه گفت: ظاهرا یکی از بازیکنان استقلال در مصاحبه اش اعلام کرده در بازی با سایپا با وجود ابتلا به کرونا بازی کرده است. این موضوع ترس و نگرانی در بازیکنان ما ایجاد کرده و آن‌ها امروز در حین صرف صبحانه راجع به شرایط بازیکنان سایپا با من صحبت می‌کردند. ان شاالله که نه بازیکنان سایپا و نه هیچ بازیگن دیگری به این ویروس مبتلا نشود. پروتکل‌ها را به خاطر سلامت خودمان و خانواده هایمان رعایت می‌کنیم و امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود.  

سرپرست سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا در ۲ هفته گذشته پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شد و فوتبال ایران زیرساخت‌های لازم برای رعایت پروتکل‌ها را دارد؟ گفت: پروتکل‌هایی که فدراسیون و سازمان لیگ به ما ابلاغ کردند، طبق صحبت‌های مسئولان وزارت بهداشت از کشور‌های اروپایی اقتباس شده و اجرای آن‌ها خیلی سخت است، اما تا آن جایی که بتوانیم رعایت می‌کنیم. همان طور که نمایندگان فدراسیون اعلام کردند، در بازی‌های قبلی تا جایی که توانستیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۵ تير ۱۳۹۹
این حرفا آتش زیر خاکستره.
آخرین اخبار