قول نماینده مجلس به جهادگران/ گروه‌های جهادی جایگاه قانونی پیدا خواهند کرد

پاک مهر گفت: برای اینکه خدمات جهادی شایسته و ارزشمند انجام شوند و گروه‌های جهادی به جایگاه قانونی دست پیدا کنند، تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پاک مهر نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مراسم واگذاری یونیت‌های دندانپزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار، اظهار کرد: باعث افتخار است که نیرو‌های جهادی این چنین خدمت گزار داریم، وظیفه ماست به عنوان نماینده مجلس تلاش کنیم که به این فکر زیبا ارج دهیم.

پاک مهر با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی از دو نعمت برخوردار است، گفت: یک نعمت داشتن رهبر مدبر و خستگی ناپذیر و نعمت دوم مردم انقلابی است. از همان ابتدای انقلاب تا امروز مردم پای این نظام بودند، پس یک دولت و مجلس خدمتگزار انقلابی شایسته این مردم است.

وی با اشاره به اینکه شأن همه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی جز خدمت چیزی نیست، افزود: افتخار ماست که به عنوان عضو کوچک مجلس شورای اسلامی از گروه‌های جهادی و جهادگران تشکر کنیم.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیماری دندان در رتبه دوم در کشور قرار دارد، بیان کرد: این بیماری شیوع بالایی نسبت به بیماری‌های دیگر دارد.

پاک مهر با اشاره به اینکه درمان بیماری دندانپزشکی برای مناطق محروم لازم است، تصریح کرد: یکی از علل این بیماری تغذیه است و در مناطق محروم تغذیه نامناسب یکی از عوامل ایجاد این بیماری برای آن‌هاست. حال سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا سفره‌های این مناطق غنی هستند؟ امروزه گروه‌های جهادی با حمایت کمیته امداد در این خصوص ورود کردند.

وی بیان کرد: بیمه‌ها نیز در خصوص درمان دندانپزشکی ورود ندارند و کمترین پوشش را در حوزه دندان می‌بینیم، همچنین بیمه‌های مکمل هم حداقل خدمات را برای درمان این بیماری ارائه می‌دهند. تهیه این یونیت‌ها و خدمت رسانی به مناطق محروم یک خدمت شایانی است که این گروه‌های جهادی انجام می‌دهند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ۴۰ سال از انقلاب گذشته و مناطق محروم با کمترین امکانات زندگی می‌کنند، اما پای این انقلاب هستند. همچنین برای اینکه خدمات جهادی شایسته و ارزشمند انجام شوند و گروه‌های جهادی به جایگاه قانونی دست پیدا کنند، تلاش خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار