۳ ستاره‌ای که می‌توانند جایگزین مسی و رونالدو شوند

بازیکن اسبق منچستر یونایتد اعتقاد دارد ۳ بازیکن جوان می‌توانند در آینده به سطح مسی و رونالدو برسند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیمیتار برباتوف، ستاره بلغارستانی و اسبق منچستر یونایتد از نیمار، کیلیان امباپه و "میسون گرین وود" به عنوان بازیکنانی نام برده که می‌توانند در آینده به جایگاه مسی و رونالدو برسند.  

مسی و رونالدو روی هم رفته ۱۱ بار موفق شدند جایزه توپ طلا را کسب کنند و به پرافتخارترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شوند. با این حال هر ۲ ستاره بالای ۳۰ سال سن دارند و احتمالا آخرین سال‌های دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کنند.  

برباتوف اعتقاد دارد کیلیان امباپه و نیمار، ۲ ستاره فرانسوی و برزیلی پاری سن ژرمنT می‌توانند در آینده به جایگاه مسی و رونالدو برسند. او همچنین از میسون گرین وود، بازیکن جوان منچستر یونایتد که از زمان آغاز مجدد لیگ برتر عملکرد خوبی داشته نیز به عنوان بازیکنی نام برد که می‌تواند روزی به بالاترین سطح برسد.


بیشتر بخوانید:


برباتوف با تمجید از عملکرد رونالدو در ایتالیا اظهار داشت: کسی نمی‌تواند بگوید عملکرد رونالدو در ایتالیا شگفت انگیز نبوده، به ویژه با در نظر گرفتن سن او، چنین حرفی قابل قبول نیست. کاری که رونالدو در یوونتوس انجام می‌دهد، باورنکردنی است. رونالدو خیلی خوب از خودش مراقبت می‌کند، احتمالا بهتر از گذشته. به هر حال شما در این سن و سال باید بیشتر کار کنید تا بتوانید در شرایط خوب گذشته بمانید. ما به گنج‌هایی مانند مسی و رونالدو نیاز داریم. آن‌ها بازیکنان خاصی هستند.  

او در ادامه گفت: روز خداحافظی رونالدو از فوتبال، یکی از غم انگیزترین روز‌ها در تاریخ فوتبال خواهد بود. حتی کسانی که رونالدو را دوست ندارند او را ستایش می‌کنند. بالاخره آن روز می‌رسد، اما امیدوارم رونالدو به این زودی‌ها از بازی کردن دست نکشد.  

بازیکن اسبق منچستر یونایتد درباره بازیکنانی که می‌توانند جایگزین رونالدو و مسی شوند گفت: ما بازیکنان جوانی مانند نیمار، امباپه و گرین وود را داریم که می‌توانند روزی به سطح رونالدو و مسی برسند. هر چند که اکنون باورنکردنی به نظر برسد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۹ تير ۱۳۹۹
نیمار خودش 28 سالشه کجاش جوونه اگر مسی 3 سال دیگه در بالاترین سطح باشه یعنی هم سن الان رونالدو نیمار اون موقع 31 سالشه
آخرین اخبار