کرونا میزبان میهمانان در مراسم/ عروسی را به عزا تبدیل نکنید

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: برگزاری مجالس عروسی موجب انتشار ویروس کرونا در جامعه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان گفت: تا پیش از بازگشایی مجدد تالار‌ها گزارش‌های متعددی از برگزاری مجالس جشن و عروسی در باغات اطراف وجود داشت که متاسفانه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی نادیده گرفته می‌شد و گا‌ها تجمعات بالای چند صد نفر بود.

حبیبی افزود: به ناچار و بنا به درخواست‌های مکرر، ستاد کرونا تصمیم گرفت که مجوز فعالیت تالار‌ها را با ظرفیت محدود ۵۰ درصدی صادر کند و علی رغم هشدار‌های مکرر، گزارش‌های دریافتی و بازدید‌های میدانی حکایت از بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی است.


بیشتر بخوانید


حبیبی ادامه داد: در این زمینه با برخی از مدیران تالار‌ها برخورد قضایی شد،ولی کماکان از وضعیت نگران کننده است و از خانواده‌ها انتظار داریم که مجالس جشن و سرور خود را در صورت امکان به زمان دیگری موکول کنند.

او تاکید کرد: در صورت اصرار و ضرورت صرفا مراسم و مجالس بصورت خانوادگی و محدود برگزار شود و با ازدواج آسان،کم هزینه و ساده ویروس کرونا را ناکام و زندگی را برای خود و اطرافیان و دوستان شیرین کنیم.

به گفته مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین،هم اکنون ۲۱۷ نفر از هم استانی‌های به علت ابتلا به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند و روزانه دو تا سه بیمار کرونایی در استان فوت می کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.