آغاز فعالیت روبال اسکیت و هاکی

نایب رئیس هیأت اسکیت کرمانشاه گفت : روبال اسکیت و هاکی، دو رشته ورزشی هستند که به تازگی فعالیت آن‌ها در استان کرمانشاه آغاز شده و علاقمندان به این رشته ورزشی جهت فعالیت در آن‌ها می‌توانند ثبت‌نام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، لیلا محمودی نایب رئیس هیأت اسکیت کرمانشاه از آغاز فعالیت دو شاخه جدید اسکیت در کرمانشاه خبر داد و گفت : به طور کلی هشت شاخه ورزشی در فدراسیون اسکیت فعال است و با فعال شدن روبال اسکیت و هاکی، هم‌اکنون ۶ رشته ورزشی (سرعت، هنری، فری استایل، اسکیت برد، روبال اسکیت و هاکی) در استان کرمانشاه فعال هستند.

او گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا در فعال‌سازی سالن ورزشی رشته اسکیت تمهیدات خاصی در نظر گرفته شده تا از انتشار این بیماری در سالن اسکیت جلوگیری شود به عنوان مثال مایع ضدعفونی در درب ورودی باشگاه موجود بوده و ورزشکاران باید دست و کفش‌های خود را پیش از ورود به سالن ضدعفونی کنند.

نایب رئیس هیأت اسکیت کرمانشاه ادامه داد: وسایل و ابزار موجود در سالن اسکیت همچون میله‌های محل قرارگیری دست به صورت مرتب توسط فرد مشخص شده ضدعفونی خواهد شد و امیدواریم به این ترتیب از شیوع بیماری کرونا در سالن‌های اسکیت جلوگیری کنیم.

او در خصوص بازگشایی سالن اسکیت، گفت: به دلیل ترس از شیوع بیماری کرونا سالن ورزشی اسکیت غیرفعال بوده، اما با توجه قرارگیری رشته ورزشی اسکیت در زمره رشته‌های بی‌خطر ورزشی و همچنین صحبت‌ها و هماهنگی‌های که با اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه داشته‌ایم فعالیت خود را از ابتدای خردادماه شروع کرده‌ایم.

محمودی در ارتباط استقبال ورزشکاران از این رشته ورزشی، گفت: استقبال از ورزش به علت ترس از شیوع بیماری کرونا بسیار کمتر از ایام مشابه سال قبل است به عنوان مثال برخی از خانواده‌ها حاضر هستند فرزندان خود را به مدرسه نفرستاده و از تحصیل محروم شده، اما به بیماری کرونا مبتلا نشوند.

او ادامه داد: رشته ورزشی اسکیت در زمره رشته‌های ورزشی پربرخورد قرار نمی‌گیرد، اما در سالن اسکیت فاصله‌گذاری بسیار بیشتر از قبل رعایت می‌شود و فاصله چهار در چهار متر قبلی هم اکنون به صورت فاصله ۱۰ متر در ۱۰ متر طراحی شده است تا فضای امنیت خاطر برای خانواده‌های ورزشکاران فراهم شود.

محمودی افزود: امیدواریم با ریشه‌کن شدن بیماری کرونا شاهد بازگشت ورزشکاران به اماکن ورزشی و ایجاد شور نشاط در باشگاه‌های ورزشی همانند قبل باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار