قمری: حضور ملی پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی دوچرخه سواری جهان قطعی است

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: طبق برنامه رکابزنان کشورمان را به رقابت‌های قهرمانی جهان سوئیس اعزام خواهیم کرد.

قمری: حضور در رقابت های قهرمانی جهان دوچرخه سواری قطعی است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: با اعلام کنفدراسیون آسیا تمام رقابت‌های دوچرخه سواری تا پایان سال ۲۰۲۰ لغو شده است. تنها مسابقه‌ مد نظر فدراسیون دوچرخه سواری، رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی سوئیس است.

او گفت: با ۲ باشگاه سپاهان اصفهان و دانشگاه آزاد تبریز جلسه‌ای برگزار کردیم. قرار است ترکیبی از رکابزنان این ۲ باشگاه در رقابت‌های قهرمانی جهان سوئیس حضور پیدا کنند. حضور رکابزنان ایرانی در رقابت های قهرمانی جهان سوئیس قطعی است.

او درباره برگزاری لیگ عنوان کرد: قرار است رقابت‌های قهرمانی کشور در شهریورماه برگزار شود. حضور رکابزنان در رقابت‌های قهرمانی کشور هم باعث ارتقای رنکینگ ایران و هم رنکینگ دوچرخه سوار می شود. قرار بود از ۱۰ تیرماه لیگ دوچرخه سواری به صورت فشرده برگزار شود، اما شیوع ویروس کرونا تمام برنامه ریزی‌های فدراسیون را به هم زد.

قمری اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که داشتیم تور کرمان و میلاد و نور را احیا کردیم، اما متاسفانه این لیگ ها امسال دوباره به دلیل مشکلات مالی تعطیل شدند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درباره حضورش در انتخابات این فدراسیون بیان کرد: اگر وزارت ورزش به من حکم کند، وظیفه دارم دوباره در انتخابات فدراسیون شرکت کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار