خسارت ۵ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات جاده ای رضوانشهر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رضوانشهر گفت: در پی بارش‌های ناگهانی در مناطق مرتفع این شهرستان حدود ۵ میلیارد تومان به تأسیسات جاده‌ای خسارت وارد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، یونس هوشمندپور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رضوانشهر گفت: از روز گذشته تمامی نیرو‌های راهداری با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات در سطح رضوانشهر و پره سر در حالت آماده باش هستند و برای جلو گیری از انسداد محور‌های موصلاتی و دهانه پل‌ها بر اثر سیل و آبگرفتگی در این مناطق فعال هستند.

او با بیان اینکه تا اوایل بامداد هیچ محوری بر اثر جریان سیل قطع نشده است، گفت: میزان خسارت وارده به راه و ابنیه فنی بر اثر سیل  در حدود ۵ میلیارد تومان برآورد شده است و راه ارتباطی روستا‌های دشت دامن، میانرود، استه سر و سیالرز که از مناطق سخت گذر و کوهستانی رضوانشهر و پره سر هستند، آسیب جدی دیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رضوانشهر گفت: برای ایمن سازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی واقع در محدوده پروژه در حال احداث سد شفارود، طی بازدید میدانی با حضور نماینده دادستانی، منابع طبیعی، صنعت و معدن، پلیس راه و کار فرمای پروژه سد، سنگ‌های معلق حاشیه کارگاه جمع آوری شد.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که دارای حدود ۷۰۰ کیلومتر جاده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.