آمادگی میزبانی ۱۰مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری در خراسان رضوی

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی با اشاره به پتانسیل‌های استان برای میزبانی مسابقات گفت: درصورتی‌که کرونا اجازه دهد، آمادگی میزبانی ۱۰مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری در خراسان رضوی را داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی روزبهانه رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: با توجه به پتانسیل هیئت دوچرخه‌سواری استان هدف امسال میزبانی کشوری ۱۰ تا مسابقه جایزه بزرگ در رشته‌های کورسی، استقامت جاده، سرعت و رشته کوهستان بوده و با اسپانسر‌های مسابقات کشوری هم‌صحبت شده و اگر قضیه کرونا حل شود قطعاً مسابقات خوبی را برگزار می‌کنیم.

او افزود: برای امسال هم ۱۵ مسابقه داخلی استان در قالب سه لیگ استقامت، سرعت و کوهستان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به دلیل محدودیت کرونایی تنها یک مسابقه برگزارشده است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی با اشاره به پتانسیل بالای خراسان رضوی در رشته ورزشی دوچرخه‌سواری خاطر نشان کرد: امسال نیز در لیگ‌های جاده و پیست در دو بخش آقایان و بانوان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان حداقل ۸ تیم از خراسان رضوی حضور خواهند داشت.

روزبهانه بیان کرد: تعداد دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده در مرحله اول حدود ۸۰ نفر بود که تعداد خیلی چشمگیر بود که این نشان‌دهنده پتانسیل خوب دوچرخه‌سواری در خراسان رضوی است.

او با تأکید بر اینکه هدف اصلی هیئت استان برگزاری ۱۰ میزبانی مسابقه جایزه بزرگ کشوری امسال است، تصریح کرد: در حال حاضر تمرینات ورزشکاران در سه مقطع نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام می‌شود، که پیش‌بینی می‌کنیم در مسابقات کشوری سالی پر مدال برای ورزشکاران خراسان رضوی خواهد بود.

انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.