بسته اخبار حوادث امروز ۲۸ تیر ماه ۹۹؛

نجات کوهنورد ۴۸ ساله در ارتفاعات کوه سبلان/ کشف پیکر دختر ۱۷ ساله غرق شده در شورابیل

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۲۸ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۲۸ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

نجات کوهنورد ۴۸ ساله در ارتفاعات کوه سبلان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از نجات کوهنورد ۴۸ ساله در ارتفاعات کوه سبلان در استان اردبیل خبر داد.

بهزاد نواختی مقدم افزود: طی تماس مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اردبیل مبنی برسقوط از ارتفاع کوهنورد ۴۸ ساله در ارتفاعات سبلان (ما بین هرم ۲ و کسری داغی)، بلافاصله ۳ تیم عملیاتی (تیم واکنش سریع استان، تیم‌های کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان نمین و سرعین) متشکل از ۱۳ نفر با ۳ دستگاه خودروی امدادی به منطقه حادثه اعزام شدند.

نجات کوهنورد ۴۸ ساله در ارتفاعات کوه سبلان

او بیان کرد: مصدوم به دلیل سقوط از ارتفاع دچار جراحت در ناحیه دست و پا شده بود که بعد از اقدامات امدادی اولیه بعد از ۱۵ ساعت تلاش شبانه روزی توسط نیرو‌های امدادی و همکاری هیات کوهنوردی شهرستان اردبیل به بیمارستان فاطمی شهرستان اردبیل منتقل شد.

کشف پیکر دختر ۱۷ ساله غرق شده در شورابیل

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل از کشف پیکر دختر ۱۷ ساله در دریاچه منطقه نمونه گردشگری شورابیل خبر داد.

علی ایمانی در رابطه با غرق شدن دختر ۱۷ ساله در دریاچه منطقه نمونه گردشگری شورابیل که روز شنبه حوالی ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه رخ داد عنوان کرد: طبق گزارشات مردمی به مرکز آتش‌نشانی شهرداری اردبیل مبنی بر غرق شدن نوجوان ۱۷ ساله در دریاچه شورابیل بلافاصله نیرو‌های امدادی، شامل غواصان زبده سازمان آتش‌نشانی اردبیل به محله حادثه اعزام و با راهنمایی شاهدان عینی به جستجوی فرد غرق شده پرداختند.

او افزود: با بیش از یک ساعت جستجو در اعماق دریاچه شورابیل نیرو‌های امدادی توانستند جسد دختر ۱۷ ساله را کشف و تحویل مراجع ذی صلاح نمایند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل بیان کرد: جزئیات این حادثه و دلیل غرق‌شدگی این نوجوان در دست بررسی است و متعاقباً از سوی مراجع قضائی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.