شکوری: استراتژی گل محمدی در لیگ برتر فوتبال خوب بوده است/ اتفاقات خوب در اساسنامه فدراسیون رخ می‌دهد

دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال درباره مسائل مختلف توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال و بازیکن اسبق پرسپولیس اظهار کرد: من همچنان فوتبال بازی می‌کنم و بازیکنان زندگی شان این رشته ورزشی است و نمی‌توانند فوتبال را ترک کنند. ما یک تیم دوستانه داریم که با یکدیگر بازی می‌کنیم. به هر حال تمرین خود را انجام می‌دهم و بدون فعالیت ورزشی نمی‌توانم زندگی کنم. همچنین فوتبال بدون کُری خوانی معنی ندارد، اما حد و اندازه اش باید حفظ شود.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه پیروزی‌های خفیف پاشنه آشیل سرخپوشان است، گفت: به نظرم این موضوع به فلسفه تیمی و مربی برمی گردد و شرایط لیگ ما بسیار سخت است. چندین مرتبه مسابقات به علت مشکلات تعطیل شد. به نظرم استراتژی گل محمدی و پرسپولیس خوب بوده است. به طور حتم اگر بازیکنان پرسپولیس موقعیت‌های بیشتری پیدا کنند به طور حتم گل می‌زنند.

پرسپولیس در نیمه اول بازی با فولاد صلابت نداشت

شکوری درباره اینکه پرسپولیس به مرز ۱۰۰۰ امتیاز در لیگ برتر رسید و به قهرمانی نزدیک‌تر شد، گفت: تیم پرسپولیس در نیمه اول صلابت لازم را نداشت، اما تیم فولاد با بازیکنان جوان خود خوب بازی کرد. البته فولادی‌ها در نیمه دوم یک مقدار افت کردند. به هر حال پرسپولیس تیم حرفه‌ای است  و این تیم توانست از موقعیت‌های خود استفاده کند و بازی را پیروز شود.

او درباره اینکه مشاور فدراسیون فوتبال است، بیان کرد:  من از سمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال جدا شدم و بهاروند حکم مشاوره  رئیس کمیته فوتسال برای من صادر کرد و به او گفتم که فوتسالی نیستم. امیدوارم روزی بزرگان فوتسال از جمله حیدریان و شمسایی این رشته ورزشی را اداره کنند.

ما باید قدردان کی روش باشیم 

 شکوری درباره اینکه آیا سیستم نتیجه گرایی کارلوس کی روش را در تیم ملی فوتبال قبول داشت یا خیر، اظهار کرد: به طور حتم هر مربی نقاط ضعف و قوتی دارد و کی روش ۸ سال برای تیم ملی کشورمان زحمت کشید و ۲ دوره پشت سرهم به جام جهانی رفتیم و این موارد جزو نقاط قوت این مربی است. کی روش یک تیم ملی خوب و باصلابت درست کرد که گل نمی‌خورد و ملی پوشان  جلوی تیم‌های بزرگی همانند اسپانیا و پرتغال  با اعتماد به نفس بالا حضور پیدا کردند. ما باید قدردان کی روش باشیم و فوتبال همین است و  در حال حاضر تیم ملی در شرایط حساسی قرار دارد و باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا برای سومین مرتبه متوالی به جام جهانی برویم.  

کی روش درصدی از پاداش جام ملت های آسیا را طلب کرد

دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال درباره اینکه پولی که نباید به کی روش بدهیم را این مربی بخشیده است، گفت: من اطلاعی از اتفاقات رخ داده ندارم، اما آنچه که در زمان  انعقاد قرارداد با کی روش صورت گرفت این بود که AFC به تیم سوم جام ملت‌های آسیا یک میلیون دلار پاداش می‌داد و کی روش در آن زمان درصدی از این پول را درخواست کرد. علاوه بر این ما ۸ میلیون دلار بابت صعود به جام جهانی دریافت کردیم و چند درصدی از این پول هم به کی روش رسید. شرایط فوتبال کشورمان حساس است و باید همه کمک کنیم تا وضعیت بهتر شود.  

شکوری درباره عملکرد اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال و اینکه او می‌تواند تیم ملی را به جام جهانی ببرد، گفت: در حال حاضر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ما است و همه باید از این مربی حمایت کنیم. با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته اساسنامه فدراسیون فوتبال به زودی تغییر پیدا می‌کند و یکسری اتفاقات خوب رخ می‌دهد. به هر حال فوتبالیست‌ها در اساسنامه جدید بیشتر می‌توانند ورود کنند و فدراسیون فوتبال خانه آن‌ها محسوب می‌شود. مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید از بازیکنان سابق بیشتر استفاده کنند، چون برخی از فوتبالیست‌ها تحصیلات بالایی دارند و به طور حتم می‌توانند به فوتبال کشورمان کمک کنند.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار